• LIFE&STYLE

    Δύσκολοι καιροί για ντίβες


    Ήταν εκείνες οι εποχές των εορτο-δανείων και των διακοπο–δανείων, με την υπόσχεση της ευμάρειας, τη μύηση στην πολυτέλεια, την αποθέωση των μικρών υλικών πραγμάτων και την λατρεία των αντικειμένων.

    Ήταν εκείνες εποχές της ασφυκτικής μεζονέτας ως οριζόντια επιβολή, της πολυτελούς λαμαρίνας στο δρόμο, της τσάντας με το λογότυπο να φαίνεται και των παπουτσιών με κόκκινη σόλα.

    Ήταν εκείνες οι εποχές που το Χρηματιστήριο ήταν συνώνυμο της υπόσχεσης για πλούτο σοσιαλιστικό, της άκοπης σπατάλης με έξαψη, της ειδωλοποίησης των διασκεδαστών.

    Και ήταν εκείνες οι εποχές που φαραωνικές αφίσες δέσποζαν σε κεντρικούς δρόμους, με φοβικές, εξωγήινες, αποτρόπαια τεράστιες φάτσες λαϊκών ειδώλων που άλλαξαν τα Νίτσα, Λίτσα, Τάκης, Μάκης σε ξενλουλούδια-πανέρια-μπουζούκιαικά ή πλήρως βαφτιστικά ονόματα και έγιναν ινδάλματα σε ένα τόπο που ίσα να χωράει μια διάκριση σε κάθε γενιά!

    Σινεμά και σούπερ μάρκετ γίνανε μπουζούκια! Τα στενάκια γύρω τους γέμισαν τζιπ με δόσεις, που τα έσπρωχναν οι παρκαδόροι στα πεζοδρόμια για να πληρωθούν αμοιβές όχι για παρκάρισμα, αλλά σχεδόν για αλλαγή λαδιών, σέρβις και πλύσιμο!

    Οι χρυσοί θαμώνες των μαγαζιών παράβγαιναν στο ποιος θα πετάξει πιο πολλά πανεράκια, τυλιγμένα με ταπεινό αλουμινόχαρτο στις ντίβες, ποιος θα κάτσει σε τραπέζι σχεδόν πάνω στην πίστα και ποιος θα κυκλοφορήσει τα πιο πολλά κοριτσάκια – μοντέλα μιας χώρας χωρίς μόδα, για να αισθανθεί εραστής!

    Οι πρωταγωνιστές όλου αυτού του γκροτέσκο νυχτερινού, ντυμένου με πλαστικό γαρύφαλλο θεάματος, έχουν ήδη πάει για άλλα…

    Λαμπιόνια και πετάγματα, άλογα και καβαλίνες, πισίνες και αγωνιστικά αυτοκίνητα στις πίστες!

    Η Δέσποινα Βανδή κατέβαινε στη σκηνή, φορώντας λαμπιόνια, αιωρούμενη πάνω απ τα κεφάλια των θαμώνων, πετώντας και τραγουδώντας το «Υποφέρω». Η Καίτη Γαρμπή, μεταξύ μελαγχολίας και ξυπόλητου χορού με φούστα, έκανε την Εσμεράλντα στα μπουζούκια, με τον νεοεμφανιζόμενο στην πρωτεύουσα Ρέμο, να λέει το σουξέ «τι ήμουν για σένα, τι ήσουν για μένανε, καιρός για να λογαριαστούμε» με φόντο κάτι ζωγραφιστά δρομάκια πιο ‘δω απ’ την Παναγία των Παρισιών και βοήθεια μας.

    Καίτη Γαρμπή – Άννα Βίσση

    Στον Διογένη επί Παπαθεοχάρη, πριν αρχίσει πρόγραμμα, κάποιο χειμώνα, ανέβαινε κοτζάμ διάφανη πισίνα από τα έγκατα της πίστας στην επιφάνεια της και μέσα υπήρχαν κορίτσια που έκαναν συγχρονισμένη κολύμβηση!

    Στο ίδιο μαγαζί, η Κωνσταντίνα σε συνεργασία με τον Λευτέρη Πανταζή, έβγαινε πάνω σε ένα λευκό άλογο στην πίστα και τραγουδούσε  «Θα φύγω με τους φίλους μου για Κάιρο». Ο αστικός μύθος λέει πως το άλογο ένα βράδυ αμόλησε μια καβαλίνα στα πρώτα τραπέζια και μετά απ αυτό η Κωνσταντίνα έβγαινε κανονικά, με τα πόδια της στο κοινό!

    Η ίδια, κάποια άλλη σεζόν, έβγαινε πάνω σε πίστα-παγοδρόμιο και τραγουδούσε το… «Don’ t cry for me Argentina», ενώ στη συνέχεια χόρευε πάνω σε γόβες με καρφιά για να μην πέσει.

    Η Βίσση έβγαινε κάποια στιγμή μέσα σε ένα χρυσαφί ασανσέρ απ’ την οροφή ενός μαγαζιού και κάποια άλλη στιγμή με λουσάτο αυτοκίνητο που πάρκαρε πάνω στην πίστα!

    Και ο Γιάννης Βασιλείου, όμως με το αλησμόνητο σουξέ  «Μπες μες στο Καμπριολέ» έβγαινε στο Alexander οδηγώντας πάνω από τα κεφάλια των θεατών σε υπερυψωμένες ράμπες, ένα αληθινό σπορ κάμπριο αυτοκίνητο!

    Ο τραγουδιστής Γιάννης Βασιλείου πάνω στην πίστα

    Τότε τα μπουζούκια δούλευαν έξι βράδια την εβδομάδα, οι λεφτάδες παράβγαιναν ποιος θα χαλάσει πιο πολλά λεφτά για να συζητηθεί, οι κύριες τους κάπνιζαν πούρα στα πρώτα τραπέζια και κοριτσάκια που κόχλαζε το αίμα τους χόρευαν αχνίζοντας πάνω στα τραπέζια!

    Ήταν εκεί, περίπου στην άκρη του 20ου αιώνα, στη δεκαετία του ξέφρενα ξενυχτισμένου 90!

    Ζητείται εργασία για ντίβες των μπουζουκιών …

    Από τα 90s μέχρι το 2018 και τον 21ο αιώνα στην εθισμένη από social media πορεία του, η γη άλλαξε λιγάκι τροχιά, απ’ τις διαψεύσεις, τις πτωχεύσεις, τους οικονομικούς διακανονισμούς, την ανεργία, τους παλιούς λεφτάδες στα σίδερα της φυλακής και τους νέους, χαμηλών τόνων για να μη προκαλούν.

    Τα μπουζούκια πια ανοίγουν μια, άντε δυο βραδιές την εβδομάδα αν κάνει «ζημιά» τo σχήμα και οι μεγάλες αίθουσες σιγά σιγά εγκαταλείφθηκαν στην ερημιά και το στοίχειωμα σαν απόηχος γέλιων, φιλιών και μεθυσμένων χειροκροτημάτων.

    Τίποτα πιο θλιβερό δεν πρέπει να υπάρχει σε κτήριο, απ’ τις αίθουσες που ήταν προορισμένες για διασκέδαση να ‘ναι αδειανές από ζωή λες και έχουν γίνει άνδρο μοχθηρών φαντασμάτων.

    Οι πιο μικροί χώροι πια γεμίζουν ασφυκτικά με νέους που δεν ανοίγουν μπουκάλια, ούτε πετούν λουλούδια, μιας και η αμοιβή τους -3 ευρώ την ώρα- σπανίως φτάνει για να βγει ο μήνας, όχι να ‘χει και σπατάλες.

    Σταρ εκεί είναι η Μποφίλιου, η Ζουγανέλη, ο Χαρούλης, ο Μαραβέγιας, ο Μουζουράκης και οι παρέες τους. Έχει γλέντια πιο ανθρώπινα, μαζεμένα, με συναίσθηση της πραγματικότητας, όχι του μερακλώματος μέχρι εξουθένωσης. Έχει συχνά τέχνη και προτάσεις για το μέλλον της ελληνικής μουσικής. Έχει και χιούμορ και κανονικότητα και παρεΐστικη ατμόσφαιρα.

    Με τιμές σχετικά εποχής μνημονίων και ουχί επίδειξης και σπατάλης. Και οι μεγάλοι σταρ, οι ντίβες, οι αποθεωμένοι κοιλιακοί, τα μοντελάκια των χιλιάδων ευρώ, οι πλαστικές επεμβάσεις, τα γυμνά επί πίστας, τα σουξέ της μιας σεζόν; Τι απέγιναν όλα αυτά;

    Ρέμος ο παρουσιαστής, Βανδή στο στοιχείο της, Βίσση προσαρμοσμένη στη μουσική εποχή

    Κάποιες σταρ των μπουζουκιών παντρεύτηκαν με πλουσίους κυρίους και αποχώρησαν. Κάποιες άλλες πολιτικοποιηθήκαν και έχουν λογαριασμούς ενεργούς κοινωνικά στα social media.

    Αν έβγαινε το νυκτοκάματο παλιά εύκολα, τώρα θέλει αλλαγή σταδιοδρομίας στα μεσαία ονόματα.

    Άννα Βίσση

    Στα πολύ μεγάλα ονόματα και που δεν έχει ανάγκη η Βίσση, με τη φωνάρα, μια ελληνική εκδοχή της Σερ, σε διάρκεια και που πάντα προσαρμόζεται καλλιτεχνικά στην εποχή της, βρήκε καταφύγιο στο Hotel Ermou και έκανε μια μικρή μουσική σκηνή, στην οποία βασιλεύει, ενώ τελευταία υπέκυψε στην τηλεόραση, με την συμμετοχή της σε κριτική επιτροπή στο Ε.

    Ο Αντώνης Ρέμος, αφού τραγούδησε για όλους τους πλουσίους όπου αυτοί συγκρίνονται, έγινε ραδιοφωνικός παραγωγός και προσεχώς θα γίνει και τηλεοπτικός παρουσιαστής!

    Ρέμος
    Αντώνης Ρέμος

    Η Δέσποινα Βανδή δημιούργησε μόδα με το ταλέντό της στο να παίζει και να τραγουδά, μοναδική για ερμηνεία μιούζικαλ και μετά απ’ αυτή, προσπάθησαν όλες, μα όλες, όσες θα ‘θελαν να της μοιάσουν να περάσουν στο σανίδι!

    Δέσποινα Βανδή

    Η μόδα ξεπεράστηκε νωρίς μιας και μόνο η Βανδή άντεχε στο δύσκολο είδος! Προσεχώς και η Δέσποινα θα περάσει στον ρόλο της παρουσιάστριας με δυο σόου στην τηλεόραση του Ε!

    Κάτι μας λέει, πως όλες και πάλι θα σπρωχτούν, για να γίνουν κεντρικές με κάθε κόστος αποκατάστασης.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τζένη Μπαλατσινού: 500.000 ευρώ για το σπίτι στην Πάτμο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αλίμονο Τζίνα (που ο Παύλος δεν σου δίνει ένα ευρώ): Αν πρέπει να περπατήσουμε στον θάνατο θέλουμε τουλάχιστον καλά παπούτσια



    ΣΧΟΛΙΑ