• LIFE&STYLE

    Μήπως ήρθε το τέλος για τη Victoria’s Secret;

    • NewsRoom


    H Victoria’s Secret θέλει να επανέλθει στην ανταγωνιστική αγορά, εφαρμόζοντας όμως για τον λόγο αυτό μια ιδιαίτερα επικίνδυνη στρατηγική. Η διάσημη εταιρεία εσωρούχων είναι γνωστή για τις εκπτώσεις που κάνει στην μέση του έτους, κάτι που για τους περισσότερους καταναλωτές σημαίνει ότι πρέπει να περιμένουν για τις εκπτώσεις, διαφορετικά θα πρέπει να πληρώσουν το κανονικό αντίτιμο.

    Victoria's Secret

    Πρόσφατα όμως, η εταιρεία αποφάσισε να πουλήσει ξανά τα προϊόντα της σε μισή τιμή. Η τακτική αυτή αν και είναι άκρως συμφέρουσα από την μεριά των καταναλωτών, μπορεί από την άλλη να προβεί μοιραία για την επιβίωση τέτοιου είδους εταιρειών.

    Victorias-Secret

    Όσο οι μεγάλες εταιρείες ψάχνουν να βρουν τρόπους για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, τόσο προκαλούν “αιμορραγία” στις ίδιες, καθώς οι καταναλωτές καταλήγουν να αγοράζουν μόνο κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Από την στιγμή που γίνεται αυτό ο δρόμος της επιστροφής πλέον φαντάζει πολύ δύσκολος.

    sales

    Συγκεκριμένα, όσον αφορά τα προϊόντα της εταιρείας, εκτιμήθηκε πως κατά την διάρκεια των ετήσιων εκπτώσεων τα σουτιέν και τα μαγιό έπεσαν σε χαμηλότερες τιμές από ότι την περασμένη χρονιά.

    Adriana Lima, Victoria Secret
    Adriana Lima, Victoria Secret

    Σύμφωνα με τους αναλυτές της, η εταιρεία έχει σκοπό να καταργήσει σταδιακά την συλλογή με τα μαγιό τους και για τον λόγο αυτό αποφάσισαν να προχωρήσουν σε τόσο μεγάλες εκπτώσεις.

    Η δημοφιλής εταιρεία φαίνεται πως επιθυμεί να επαναπροσδιορίζει την υπόσταση της επιχείρησης, στοχεύοντας στην προσήλωση της σε τρεις κύριες κατηγορίες: τα εσώρουχα, την μικρότερη “αδερφή” εταιρεία της, Pink και το τομέα ομορφιάς.

    The Victoria's Secret

    Ωστόσο, οι ειδικοί σημειώνουν πως πολλά προϊόντα ομορφιάς της εταιρείας πωλούνται στο διαδίκτυο με μειωμένες τιμές που φτάνουν το 70%. Παρόλα αυτά σημειώνουν, πως η εταιρεία δεν προχώρησε σε εκπτώσεις στον χώρο των bralettes, τα νέα σουτιέν που έχουν κατακλύσει την αγορά φέτος, αν και τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο της εταιρείας καθώς υπάρχουν και άλλες εταιρείες στην αγορά που τα πουλούν.

    Η νέα “χαριστική” αυτή περίοδος των εκπτώσεων ονομάζεται “One Sexy Sale” και ισχύει μέχρι την τελευταία μέρα πριν ξεκινήσει η περίοδος των ετήσιων εκπτώσεων της εταιρείας. Πάντως όπως όλα δείχνουν, η εταιρεία θα πρέπει να ψάξει να βρει άλλες λύσεις για την αύξηση των πωλήσεων της χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγει στην λύση των εκπτώσεων, βάζοντας ταυτόχρονα σε κίνδυνο τα κέρδη και την ίδια την εταιρεία.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/kalimera-aftes-ine-5-simantikes-idisis-pou-prepi-na-gnorizete-prin-anixoun-agores/51993



    ΣΧΟΛΙΑ