• LIFE&STYLE

    Δύσκολες ώρες ακόμα και για την Burberry- Ψαλίδι στις δαπάνες από τον lux οίκο

    • NewsRoom


    Μεγάλη αναμόρφωση των δραστηριοτήτων του ανακοίνωσε ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry, σε μια προσπάθεια να «ξεπεράσει» τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά πολυτελών προϊόντων.

    Η βρετανική μάρκα πολυτελείας προωθεί περικοπές της τάξεως των 100 εκατ. λιρών, μειώνοντας την πολυπλοκότητα και απλοποιώντας τις διαδικασίες. Ταυτόχρονα πρόκειται να επενδύσει 10 εκατ. λίρες (14.400.000 $) το τρέχον έτος και 25 εκατ. λίρες (36.100.000 $) κάθε χρόνο στο λιανικό εμπόριο, την ψηφιακή τεχνολογία και την ενίσχυση ορισμένων σημαντικών τομέων της.

    Την ώρα που η Burberry ανακοινώνει τις αλλαγές της, την ίδια ώρα αποκαλύπτει πόσο άσχημη είναι η κατάσταση που επικρατεί στην αγορά πολυτελών ειδών.

    Burberry-Duty-Free

    Τα στοιχεία δείχνουν:
    Μειωμένα έσοδα κατά 2,5 δισ. λίρες (3,6 δισεκατομμύρια $)

    Τα κέρδη πριν τους φόρους είναι μειωμένα κατά 7%, που αντιστοιχούν στο ποσό των 415.600.000 εκατ. λιρών ($ 600 εκατομμύρια)

    Επιδόσεις που σχετίζονται με αμοιβές κάτω 65 εκατ. λιρών(93,8 εκατομμύρια $), καθώς η επιχείρηση έχασε τους στόχους της.

    Η Burberry υποστηρίζει ότι τα στοιχεία “αντανακλούν μια δύσκολη περίοδο για τον τομέα των προϊόντων πολυτελείας στο σύνολό τους, καθώς η ζήτηση  σε πολλές αγορές επιβραδύνθηκε.”

    Η αγορά πολυτελών προϊόντων έχει αυξηθεί περίπου 7% ετησίως από το 2010, κυρίως λόγω της ζήτησης από Κινέζους καταναλωτές, αλλά αυτό αναμένεται να επιβραδυνθεί στο “μονοψήφιο ποσοστό χαμηλό” ανά έτος, λέει ο διάσημος οίκος. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9% στο Χονγκ Κονγκ, η οποία αντιπροσωπεύει το 9% των παγκόσμιων εσόδων από τις πωλήσεις της Burberry.

    burberry_2776867k

    Δεν είναι μόνο η Burberry που αγωνίζεται, καθώς σε παγκόσμιο επίπεδο, οι πωλήσεις πολυτελών προϊόντων μειώνονται, εν μέρει αντανακλώντας την επιβράδυνση της ανάπτυξης της οικονομίας της Κίνας, αλλά και μια τεράστια καταπολέμηση της διαφθοράς.

    Σε μελέτη που πραγματοποίησε η Luxury Bain & Company σ στην αγορά της Κίνας
    το 2014 , η οποία κυκλοφόρησε στις αρχές του περασμένου έτους, έδειξε ότι η βιομηχανία ειδών πολυτελείας της Κίνας αντιπροσώπευε το 29% της παγκόσμιας αγοράς.

    Η Burberry προειδοποιεί ότι η αγορά είναι πιθανό να «παραμείνει υποτονική».

    Ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής δημιουργικού Christopher Bailey αναφέρει στη δήλωση του:

    Ενώ αναμένουμε ότι οι δυσμενές συνθήκες για τον κλάδο των πολυτελών προϊόντων θα συνεχιστούν στο εγγύς μέλλον, είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στην πραγματοποίηση των αλλαγών, που απαιτούνται, προκειμένου να οδηγήσουν στην μελλοντική αύξηση της απόδοσης της Burberry.

    Συνεχίζουμε να βλέπουμε σημαντικές ευκαιρίες μπροστά μας και έχουμε θέσει φιλόδοξα σχέδια με σκοπό την αύξηση των εσόδων μας μελλοντικά, την άνοδο της παραγωγικότητας μας και τη δημιουργία μιας πιο αποτελεσματικής οργάνωσης. Επίσης, επιδίωξή μας αποτελεί μια πιο ισχυρή παρουσία μας στα social media και το ηλεκτρονικό εμπόριο και την επένδυση στην εκπαίδευση για το προσωπικό μας, που απασχολείται στον τομέα της λιανικής πώλησης.

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/epistrefi-to-prison-break-dite-trailer-ton-proton-episodion-video/46109

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/krouazieroplio-teras-tou-1-dis-dolarion-18-photos-video/46086



    ΣΧΟΛΙΑ