Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Δύο παίκτριες που αποχώρησαν από το σπίτι του GNTM πρόκειται να κάνουν comeback, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Σταματίνας Τσιμτσιλή. Σχολιάζοντας τις εξελίξεις του δημοφιλούς ριάλιτι του Star, η παρουσιάστρια του Happy Day αποκάλυψε πως η Έλντα Λάσκα και η Αγάπη Olagbegi είναι εκείνες που επιστρέφουν.

Συγκεκριμένα, η Σταματίνα είπε:

«Νομίζω μόλις φύγει η Μέγκι πρέπει να βάλουν νέες παίκτριες. Το διάβασα πως θα μπουν παλιές παίκτριες. Η Έλντα και η Αγάπη. Το διάβασα δεν γνωρίζω».

Δείτε το βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Ειρήνη Στεργιανού του GNTM είχε εμφανιστεί στην Αννίτα Πάνια! (video)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: GNTM: Προβλήματα στην «τριάδα της φωτιάς» – Η Μέγκι «κράζει» την Εύη! (video)

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γνωρίστε την εντυπωσιακή αδελφή της Άννας Αμανατίδου του Greece’s Next Top Model (pics)