• LIFE&STYLE

    Αυτή είναι η εφαρμογή που καταλαβαίνει αν ένα προϊόν είναι αυθεντικό

    • NewsRoom
    LVMH

    Ο γαλλικός όμιλος LVMH


    Μια νέα εφαρμογή αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο διάστημα και να δώσει ένα «χέρι βοηθείας» στους καταναλωτές που αγαπούν τα επώνυμα brands, ανακαλύπτοντας την αυθεντικότητα η μη των προϊόντων που αγοράζουν.

    Τη νέα εφαρμογή πρόκειται να λανσάρει ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών LVMH, που αποτελεί τη μητρική εταιρεία των οίκων Louis Vuitton, Christian Dior, Celine και Givenchy.

    Ουσιαστικά πρόκειται για την πρώτη blockchain τεχνολογία παγκοσμίου επιπέδου, που θα έχει ως στόχο να βοηθήσει τους καταναλωτές να ανιχνεύουν την προέλευση και την αυθεντικότητα των πολυτελών προϊόντων τους.

    Αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής, η πλατφόρμα Aura, που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία της Microsoft και της εταιρείας τεχνολογίας ConsenSys, θα καταγράφει τον κύκλο ζωής ενός αντικειμένου, ώστε να αποδεικνύεται η προέλευση και να αποτρέπεται η αντιγραφή.

    Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία LVMH επισημαίνεται ότι «τα οφέλη για τους πελάτες είναι αυξημένη διαφάνεια και ενισχυμένα από ηθική άποψη προϊόντα».  Υπογραμμίζεται, επιπλέον, ότι η υπηρεσία θα είναι ανοιχτή σε όλα τα brands πολυτελείας, με όλα τα δεδομένα να παραμένουν εμπιστευτικά.

    Ο οίκος Louis Vuitton θα είναι ο πρώτος που θα επιτρέψει στους πελάτες να αποκτήσουν πρόσβαση στην ιστορία των προϊόντων πολυτελείας και να αποδεικνύουν τη γνησιότητά τους, από τις πρώτες ύλες έως τη στιγμή πώλησής τους. Σε επόμενη φάση, θα ακολουθήσουν τα αρώματα του οίκου Dior.

    Κατά τη διαδικασία παραγωγής, κάθε προϊόν θα καταγράφεται στο κοινό μητρώο, δεν θα μπορεί να αναπαραχθεί και θα περιέχει μοναδικές πληροφορίες. Κατά τη στιγμή της αγοράς, ο πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της μάρκας για να λάβει το πιστοποιητικό AURA, που περιέχει όλες τις πληροφορίες για το προϊόν.

    Όπως αναφέρεται, αυτή η εφαρμογή δημιουργήθηκε ως λύση στο πρόβλημα των αντιγραφών πολυτελών προϊόντων και επιχειρεί να παρέχει στον πελάτη διαφάνεια και Ενιαία Πηγή Αλήθειας (SsoT), ώστε να μπορεί να είναι σίγουρος ότι ένα προϊόν είναι πράγματι γνήσιο.

    Σημειώνεται, επιπροσθέτως, ότι οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με την προέλευση και τις πρώτες ύλες του προϊόντος, πληροφορίες που συνδέονται με την ηθική στην παραγωγή προϊόντων, την επιβάρυνση στο περιβάλλον, τις οδηγίες για τη φροντίδα τους, καθώς και την εξυπηρέτηση και τις διαθέσιμες υπηρεσίες μετά την πώληση.

    Ο Κεν Τίμσιτ, διευθύνων σύμβουλος της ConsenSys Solutions, του επιχειρηματικού βραχίονα για το Blockchain, ομίλου ConsenSys, δήλωσε ότι «η AURA είναι μια πρωτοποριακή καινοτομία για την βιομηχανία πολυτελείας», προσθέτοντας ότι η πρωτοβουλία θα είναι επωφελής για όλο τον κλάδο, καθώς θα προστατεύει τα συμφέροντα, την ακεραιότητα και την ιδιωτικότητα κάθε brand.



    ΣΧΟΛΙΑ