• LIFE&STYLE

    To sexy πουλάει; H Abercrombie & Fitch πιστεύει πως όχι πια..

    • NewsRoom
    sex


    Στο απόγειο της δόξας του το διάσημο brand Abercrombie & Fitch έγινε ανάρπαστο για τις sexy διαφημιστικές του καμπάνιες. Δεν ήταν λίγες οι φορές που είχε κατηγορηθεί για τις ακραία προκλητικές φωτογραφίες του που έφταναν στα όρια της πορνογραφίας.Kάθε sexy   καμπάνια ανέβαζε στο ζενίθ τις πωλήσεις.

    Αξέχαστες έχουν μείνει άλλωστε οι διαφημίσεις που έδειχναν άνδρες χωρίς πουκάμισο να μπαίνουν με άνεση στα μαγαζιά και να ψωνίζουν αφήνοντας άναυδους ιδιοκτήτες και πελάτες.

    ABERCROMBIE

    Ή η διαφήμιση της PG-13 shopping bags που παρουσίαζε ζευγάρια αγκαλιασμένα να φιλιούνται με πάθος!

    Όλα αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν! Παρατηρώντας την τελευταία διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας είναι πλέον ορατό ότι οτιδήποτε sexy λείπει εντελώς…

    Είναι πράγματι απορίας άξιο αν αναλογιστεί κανείς ότι οι πωλήσεις του brand βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση.Δεν είναι όμως η μοναδική εταιρία ενδυμάτων και αξεσουάρ που αλλάζει πολιτική στη διαφημιστική της καμπάνια..

    ABERCROMBIE 1

    Αυτές οι δραστικές αλλαγές υποδηλώνουν μαζικές αλλαγές στην κουλτούρα του καταναλωτή.

    “Είναι αλήθεια ότι τα περισσότερα δημοφιλή brand είχαν ξεπεράσει το όριο της σεξουαλικής προκλητικότητας” επισημαίνει η Ruth Bernstein, CEO του πρακτορείου image-making agency YARD

    Η Bernstein  προχωρά όμως ένα βήμα παρακάτω δίνοντας και μία άλλη εξήγηση :

    ” Οι καταναλωτές πλέον ψάχνουν κάτι πολύ περισσότερο από ένα brand. Έχουν κυριολεκτικά μπουχτίσει από την υπερπληθώρα σεξουαλικών ερεθισμάτων στο διαδίκτυο και δεν ανταποκρίνονται με την ίδια θέρμη όπως παλιά”

    Δεν είναι και τυχαίο άλλωστε που το κατεξοχήν νούμερο 1 περιοδικό των ανδρών Playboy έλαβε την εξαιρετικά πρωτότυπη απόφαση να καταργήσει τις απόλυτα γυμνές φωτογραφίες στο εξώφυλλο.

    Δηλαδή από τη στιγμή που ο κόσμος έχει κορεσθεί από τις sexy φωτογραφίες η διαφήμιση δεν λειτουργεί;

    Η Bernstein δεν πιστεύει ότι αυτό ισχύει:” Στην πραγματικότητα αυτό που είναι sexy εξακολουθεί να πουλάει αλλά θέλει συγκεκριμένη στρατηγική.Πρέπει να έχει ένα στόχο , έναν προσανατολισμό. Και φυσικά το σωστό μέτρο για να εξάπτει τη φαντασία “



    ΣΧΟΛΙΑ