ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο μεταξύ, η εταιρία Carlock Motor Cars στο Νάσβιλ επισήμανε ότι είχε πρόβλημα να διατηρήσει αποθέματα για το μοντέλο Giulia, επειδή θεωρείται μία τολμηρή επιλογή. Οι αγοραστές ψάχνουν μια συγκεκριμένη έκδοση, το μοντέλο TI Sport και μάλιστα σε έντονο χρώμα. “Ήταν λίγο αντίθετο για μας”, δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων Mitchell Sherwood.
Αν και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων ήταν ισχυρές, οι αντίπαλοι της Fiat Chrysler από τη Στουτγάρδη δεν έχουν λόγο να φοβούνται. Η Alfa διαθέτει μόλις 177 Αμερικανούς αντιπροσώπους, περίπου τους μισούς από αυτούς της BMW και της Mercedes. Έτσι, απέχει ακόμη αρκετά από τους πρώτους σε πωλήσεις. Μεταξύ των πολυτελών sedans, το Giulia κατέκτησε μόλις 2% μερίδιο αγοράς το τελευταίο τρίμηνο.
“Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα κερδίσουμε τη θέση μας στον συγκεκριμένο χώρο”, δήλωσε ο Pieter Hogeveen, διευθυντής της Alfa στη Βόρεια Αμερική. “Για εμάς δεν αρκεί μόνο να κυνηγάμε τα νούμερα των πωλήσεων.” Εάν η Alfa Romeo μπορεί να πείσει τους οδηγούς ότι είναι ξεχωριστή, θα έχει τη δυνατότητα τιμολόγησης σε επίπεδα τέτοια που θα ενισχύσουν τα κέρδη της.”
Πράγματι, η αναγέννηση της Alfa Romeo στις Η.Π.Α. συνέβαλε στην ενίσχυση των κερδών της Fiat Chrysler, ακόμη και όταν οι πωλήσεις των Chrysler και Jeep διολίσθησαν. Μπορεί η Alfa να μην γίνει ποτέ αρκετά μεγάλη για να στηρίξει όλο τον όμιλο, ωστόσο, αυτό που της λείπει σε μέγεθος το έχει σε στυλ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
