ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΝΕE – ΔΕΔΔΗΕ: Συνάντηση Γ. Αλεξανδράτου και Α. Μάνου για την ηλεκτροδότηση και ηλεκτροφόρτιση των πλοίων στα λιμάνια
Σε 58 ανήλθαν τα πλοία (100 κόρων και άνω) που τέθηκαν πέρυσι σε αργία σε ελληνικούς λιμένες. Από αυτά, τα 26 είχαν ελληνική σημαία και τα 32 ξένη, ενώ ο συνολικός αριθμός μειώθηκε κατά 28,4% και η ολική χωρητικότητα κατά 32,3%, σε σχέση με το 2016.
Το αντίστοιχο διάστημα 2016 – 2015 είχε παρατηρηθεί αύξηση στον αριθμό αργούντων πλοίων κατά 58,8% και της ολικής χωρητικότητας κατά 115,4%.
Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, ο αριθμός των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία μειώθηκε κατά 21,2% και η ολική χωρητικότητά τους κατά 50,2% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2016. Την περίοδο 2016- 2015 είχε παρατηρηθεί αύξηση του αριθμού των αργούντων πλοίων με ελληνική σημαία κατά 22,2% και της ολικής χωρητικότητάς τους κατά 64,9%.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Έλληνας εφοπλιστής πίσω από την εξαγορά πλοίου της Noble Group
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Βαφειάς: Νέα ναύλωση για πλοίο της Stealth Maritime
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεωργίου: Ναύλωση πλοίου σε τιμή-έκπληξη για τη ναυτιλιακή του Ιδρύματος Ωνάση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Ο υφυπουργός Εξωτερικών Νουχ Γιλμάζ αναλαμβάνει πρεσβευτής στη Δαμασκό
- Γαλλία: Παράδοση αντιαεροπορικών πυραύλών Aster και αεροσκαφών Mirage στην Ουκρανία
- Νεκρός με τραύμα από όπλο στο κεφάλι βρέθηκε αστυνομικός των ΜΑΤ
- Πειραιώς: Πώς θα γίνει η δωρεάν διάθεση έως 10,7 εκατ. μετοχών σε στελέχη και εργαζόμενους