• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    La Casona: Το υπερπολυτελές ξενοδοχείο όπου δεν πληρώνεις απολύτως τίποτα…

    • Bloomberg


    Ένα ζεστό βράδυ του Νοέμβρη στο Atotonilco El Alto στο Μεξικό, μια ομάδα από εμπορικών αντιπροσώπων αλκοολούχων ποτών και υπαλλήλων εστιατορίων βρέθηκαν να πίνουν κοκτέιλ με τεκίλα Patrón και να απολαμβάνουν αλλαντικά γύρω από το πιο πολυτελές μπάρμπεκιου του κόσμου. Είχαν περάσει όλη τους τη μέρα περιηγούμενοι στο αποστακτήριο της Patrón Spirits Co. και θα περνούσαν το βράδυ στον ξενώνα της εταιρείας, τον La Casona. Ένα βράδυ που ο Peter Leder, ο υπεύθυνος φιλοξενίας είχε υποσχεθεί να είναι «γεμάτο εκπλήξεις». Ένας από τους αντιπροσώπους, ο Tyler Prange, είπε αράζοντας ικανοποιημένος μετά το δείπνο: «Τι ωραία που δεν χρειάζεται να μείνουμε σε κανένα φτηνό ξενοδοχείο!».

    Τα λόγια του προκάλεσαν γέλια στην ομήγυρη, επειδή το La Casona, το οποίο άνοιξε επίσημα τις πύλες του τον Ιανουάριο του 2017, είναι, πραγματικά, το φτηνότερο ξενοδοχείο που υπάρχει, αφού δεν χρεώνει τίποτε. Τους τελευταίους μήνες, έχει φιλοξενήσει διασήμους (Guillermo del Toro, Padma Lakshmi), φωστήρες της γαστρονομίας (Robert Irvine), δημοσιογράφους, αλλά και ανθρώπους με σημαντική επιρροή στα social media. Στο συγκεκριμένο, όμως, κτήμα πας μόνο με πρόσκληση και εντελώς δωρεάν, αφού απευθύνεται αποκλειστικά σε ανθρώπους που έχουν τις διασυνδέσεις ή τον τρόπο να βοηθήσουν στο προμοτάρισμα της Patrón ως σύμβολο πραγματικής πολυτέλειας.

    «Και η παραμικρή λεπτομέρεια στο brand μας έχει σημασία: ο φελλός, οι υπογεγραμμένες ετικέτες, οι κορδέλες που μπαίνουν με το χέρι», λέει ο Lee Applbaum, global chief marketing officer της Patrón. «Και δώσαμε την ίδια σημασία και στην παραμικρή λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει την τεκίλα μας και στο La Casona».

    Η Patrón ήταν ένα από τα πρώτα brands στον κόσμο που έβγαλαν στην αγορά τεκίλα φτιαγμένη αποκλειστικά από αγαύη, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία στις ΗΠΑ. Αυτός ήταν άλλωστε και ο λόγος που η Bacardi αποφάσισε, τον Ιανουάριο, να δώσει 5,1 δισ. δολάρια για να πάρει το brand.

    Η επιτυχία, όμως, δημιουργεί τα δικά της προβλήματα για την Patrón. «Υπάρχει η αντίληψη ότι είμαστε ένα brand μαζικής παραγωγής», λέει ο KJ Pignatelli, υπεύθυνος της Patrón για τις πολιτείες της Ιντιάνα και του Ουισκόνσιν. Η λανθασμένη αυτή αντίληψη οφείλεται σε πολλούς λόγους. Η εταιρεία έχει την έδρα της στο Λας Βέγκας, οπότε ο κόσμος δεν συνειδητοποιεί ότι το προϊόν αποστάσσεται και εμφιαλώνεται στο Μεξικό και, μάλιστα, ένα μεγάλο ποσοστό σε μικρές παρτίδες μεγάλο χρησιμοποιώντας έναν τροχό από ηφαιστειογενή πέτρα για την πολτοποίηση της αγαύης. Επίσης, ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας είναι Αμερικανός (ο δισεκατομμυριούχος John Paul DeJoria), ένα στοιχείο που για κάποιους συνηγορεί στην άποψη ότι η Patrón δεν είναι μια αυθεντική μεξικανική τεκίλα. Τέτοιες ιστορίες υπάρχουν πολλές…

    Σε ό,τι αφορά, όμως, το La Casona, η περίπτωσή του είναι μοναδική. Ο ξενώνας διαθέτει μόνο 20 δωμάτια και η συνολική αισθητική του δεν έχει όμοιό της.

    Τα δωμάτια δεν είναι απλώς ψηλοτάβανα… έχουν ύψος 9 μέτρα! Τα κρεβάτια είναι μεγαλύτερα από το στάνταρ «king size».

    Και το μπαρ – το οποίο σερβίρει 40 κοκτέιλ και διαθέτει 18 πολυτελείς τεκίλες, όλες Patrón – είναι εξοπλισμένο με δερμάτινα σκαμπό-πολυθρόνες, τόσο μεγάλα που σε κάνουν να αισθάνεσαι παιδί.

    Δεν υπάρχει πισίνα, αφού η Patrón αποφάσισε ότι αλκοόλ και κολύμπι δεν πάνε μαζί. Υπάρχει, όμως, ένα VIP σαλόνι και μπαρ για τους επισκέπτες που θεωρούνται πολύ, πολύ σημαντικοί, όπως στην περίπτωση του ηθοποιού και σκηνοθέτη Del Toro, ο οποίος το έκανε μάλιστα χώρο εργασίας).



    ΣΧΟΛΙΑ