Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Δύο βρέφη θετικά στον κορονοϊό μεταφέρονται στο Κέντρο Υγείας Κρανιδίου για να εξεταστούν από τους γιατρούς.

Τα δύο βρέφη διαπιστώθηκαν θετικά στον κορονοϊό και γι’ αυτό μεταφέρονται στο Κέντρο Υγείας και στη συνέχεια θα μεταφερθούν πιθανότατα στο νοσοκομείο Παίδων στην Αθήνα.

Στο νοσοκομείο επίσης θα μεταφερθούν και οι μητέρες για να λάβουν την απαραίτητη ιατρική φροντίδα και να υποβληθούν σε εξετάσεις.