HealthStories.gr

5 σνακ που οι διατροφολόγοι σε συμβουλεύουν να σταματήσεις να τρως

  • NewsRoom
σνακ


Όλοι γνωρίζουμε ότι τα σνακ είναι απαραίτητα στοιχεία της διατροφικής μας ρουτίνας για να διατηρήσουμε καλό μεταβολισμό αλλά και για να ελέγξουμε το βάρος μας.

Είτε, λοιπόν, προσπαθείτε να χάσετε βάρος είτε απλά θέλετε να αλλάξετε τη διατροφή σας, τα θρεπτικά σνακ είναι ιδανικά για να κρατήσετε τον εαυτό σας χορτάτο ανάμεσα στα βασικά γεύματα της ημέρας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικές επιλογές που μπορούν να καταστρέψουν τις προσπάθειές σας.

Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο «ένοχα» σνακ σύμφωνα με τους διατροφολόγους:

1. Παράγωγα γιαουρτιού

Τα παράγωγα του γιαουρτιού είναι γεμάτα ζάχαρη ακόμα κι αν το γιαούρτι είναι το βασικό συστατικό τους. «Πάντα συμβουλεύω τους πελάτες μου να διαβάζουν την ετικέτα της συσκευασίας, επειδή τα παράγωγα του γιαουρτιού περιέχουν συνήθως τόση ζάχαρη όσο ένα κουτάκι σόδας ή μία σοκολάτα».

2. Χυμός

Όταν πίνουμε χυμό καταναλώνουμε θερμίδες, αλλά δεν αισθανόμαστε χορτάτοι, οπότε συνεχίζουμε να τρώμε. Καλύτερα να προτιμήσετε φρέσκα φρούτα αντί για χυμούς φρούτων. «Το πρόσθετο πλεονέκτημα των φυτικών ινών στα ολόκληρα φρούτα μας κρατά χορτάτους, πέρα από την πληρώθα βιταμινών και ανόργανων συστατικών που περιέχουν».

3. Μπάρες πρωτεΐνης

Οι μπάρες πρωτεΐνης είναι ιδανικές για να αποκτήσετε περισσότερα από τα σημαντικά μακροθρεπτικά συστατικά και να ανεφοδιαστείτε ύστερα από μια σκληρή προπόνηση.

Ωστόσο, οι περισσότερες είναι γεμάτες ανθυγιεινά συστατικά, όπως το φοινικέλαιο, το φυτικό έλαιο, η ζάχαρη, τα τεχνητά γλυκαντικά, τα τεχνητά χρώματα και τα συντηρητικά. Αντ’ αυτού, προτιμήστε γιαούρτι με ένα φλιτζάνι μούρα και μία κουταλιά της σούπας σπόρους κολοκύθας.

4. Κομπόστα φρούτων

Μπορεί να νομίζετε ότι τα φρούτα σε κονσέρβα είναι τόσο υγιεινά όσο τα φρέσκα, αλλά εδώ πρέπει να προσέξετε: εάν η ετικέτα στη συσκευασία υποδεικνύει ότι πρόκειται για φρούτα σε σιρόπι, αυτό σημαίνει ότι περιέχει ζάχαρη. Μπορείτε λοιπόν να διαβάσετε την ετικέτα για να βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχει τίποτα άλλο παρά φρούτα σε χυμό ή νερό, που συνήθως αποτελεί μια ασφαλή επιλογή.

5. Φυστικοβούτυρο με χαμηλά λιπαρά

Παρά το γεγονός ότι το φυστικοβούτυρο έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, πρόκειται για το καλό είδος φυτικών μονοακόρεστων λιπαρών που μπορούν να αποτρέψουν την καρδιακή νόσο. Όταν αφαιρεθεί το λίπος, προστίθεται επιπλέον ζάχαρη και άλλα συστατικά.

Ανατρέξτε στην ετικέτα της συσκευασίας και επιλέξτε ένα προϊόν που παράγεται από ψημένα φυστίκια.



ΣΧΟΛΙΑ