ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου στο Άγιον Όρος, Εφραίμ ο οποίος μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός την περασμένη Παρασκευή με κορονοϊό, διασωληνώθηκε έπειτα από επιδείνωση της υγείας του, καθώς κρίθηκε αναγκαίο από τους θεράποντες ιατρούς της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας.
Ο 65 χρονος ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου, είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο, αφού είχε βρεθεί θετικός στον κορονοϊό χωρίς ωστόσο να παρουσιάζει βαριά συμπτώματα. Υπενθυμίζεται ότι πάσχει από σακχαρώδη διαβήτη, ενώ δεν έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου covid-19.
Διαβάστε ακόμα:
Στην Αθήνα με αεροδιακομιδή ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ
Αποσωληνώθηκε ο 17χρονος που νοσηλεύεται με κορονοϊό
Άγιον Όρος: Σύμβαση για την εγκατάσταση 21 αυτόνομων φωτοβολταϊκών σταθμών
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- JPMorgan: Μια ξαφνική αποχώρηση ανοίγει νέα σενάρια για την κούρσα διαδοχής για τον Jamie Dimon
- Τραμπ: Ζήτησε νέο πακέτο στήριξης 11,1 δισ. δολαρίων για τους Αμερικανούς αγρότες, καθώς ο πόλεμος στο Ιράν αύξησε το κόστος
- Βενεζουέλα: Μάχη στα συντρίμμια για τους χιλιάδες αγνοούμενους, μετά τους φονικούς σεισμούς – Στους 188 έφτασαν οι νεκροί
- Οι εξαγωγές αργού πετρελαίου από τον Περσικό Κόλπο ανακάμπτουν στο 75% των προπολεμικών επιπέδων
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.