• Οικονομία & Επιχειρήσεις

    Συμεών Παληός: Νέο ναυλοσύμφωνο για τη Diana τη στιγμή που οι αναλυτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην εταιρεία

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή κ. Συμεών Παληού, ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην υπογραφή ναυλοσυμφώνου – μέσω μιας θυγατρικής της – με την εταιρεία Glencore Grain για ένα από τα φορτηγά πλοία τύπου panamax που κατέχει, το χωρητικότητας 77.901-dwt Ismene (κατασκευής 2013).

    Το ύψος των ναύλων καθορίστηκε στα 5.850 δολάρια την ημέρα, με 5% μείωση στην προμήθεια και το οποίο έχει τεθεί σε ισχύ από τις 7 Αυγούστου του 2016.

    Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το ναυλοσύμφωνο με τη Glencore θα έχει χρονική διάρκεια από 10 έως 13 μήνες. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Diana, τα ακαθάριστα έσοδα από το ναυλοσύμφωνο αναμένεται να ανέλθουν σε τουλάχιστον 1,67 εκ. δολάρια για την ελάχιστη περίοδο της χρονοναύλωσης, δηλαδή τους 10 μήνες.

    Σημειώνεται ότι η Glencore είχε ναυλώσει ξανά το panamax Ismene – το οποίο είχε περάσει από προγραμματισμένο νεώριο διάρκειας τεσσάρων ημερών τον Ιούλιο – από τις 21 Μαρτίου ως τις 19 Ιουλίου του 2016 με τα ναύλα να είχαν τότε διαμορφωθεί στα 7.825 δολάρια την ημέρα. Η μείωση της τάξεως του 5% που έγινε στο νέο ναυλοσύμφωνο είναι ενδεικτική των συνθηκών που επικρατούν στον κλάδο μεταφοράς ξηρού φορτίου, στον οποίο και δραστηριοποιείται η Diana.

    Παράλληλα, οι αναλυτές της Seaport Global Securities άρχισαν την κάλυψη των μετοχών της ναυτιλιακής του κ. Παληού – η οποία είναι εισηγμένη στη Νέα Υόρκη στο δείκτη NYSE – όπως ανακοίνωσαν σε ένα note προς τους επενδυτές.

    Η εταιρεία διατήρησε τη σύσταση της μετοχής της Diana σε “neutral” και έθεσε την τιμή στόχο στα 3 δολάρια ανά μετοχή. Η νέα τιμή στόχος που έθεσε η Seaport Global Securities δίνει περιθώριο ανόδου της τάξεως του 25% από τα τρέχοντα επίπεδα.

    Επίσης, ένας σημαντικός αριθμός άλλων αναλυτών διατηρούν την εμπιστοσύνη τους στον κ. Παληό και έχουν επίσης ποντάρει θετικά στη μετοχή. Για παράδειγμα η Jefferies Group έθεσε την τιμή στόχο της Diana στα 3 δολάρια/μετοχή και διατύπωσε τη σύστασή της σε “hold” στην αναφορά που εξέδωσε στις 27 Ιουλίου του 2016. Η Zacks Investment Research αναβάθμισε τη σύσταση από “sell” σε “hold” στην αναφορά της στις 23 Μαΐου του 2016, ενώ η Wells Fargo & Co. διατήρησε τη σύσταση σε “hold” στην αναφορά της 18ης Μαΐου. Μόνο δύο αναλυτές διατύπωσαν τη σύσταση της μετοχής της Diana σε “sell” τη στιγμή που 8 έχουν διατηρήσει τη σύσταση σε “hold”. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η μετοχή της ναυτιλιακής έχει μέσο όρο σύστασης “hold” και μέσο όρο τιμής στόχου στα 4,43 δολάρια/μετοχή.

    diana shipping
    Το panamax Ismene της Diana Shipping

    Την ίδια στιγμή, μεγάλοι επενδυτές έχουν τροποποιήσει τα μερίδιά τους στην εταιρεία. Η A.R.T. Advisors LLC αύξησε το μερίδιό της σε μετοχές της Diana κατά 176,4% διαθέτοντας πλέον 91.702 μετοχές συνολικής αξίας 244.000 δολαρίων, μετά την εξαγορά έξτρα 58.528 μετοχών. Ακόμα, η Bank of Montreal Can. αύξησε το μετοχικό της μερίδιο στη ναυτιλιακή και πλέον κατέχει μετοχές συνολικής αξίας 305.000 δολαρίων. Η Renaissance Technologies LLC αύξησε το μερίδιό της κατά 42,5% και κατέχει 412.400 μετοχές αξίας 1.101.000 δολαρίων μετά την εξαγορά έξτρα 123.000 μετοχών. Η Russell Frank Co. αύξησε και εκείνη το μερίδιό της κατά 142,5% κατέχοντας 995.201 μετοχές της εταιρείας, συνολικής αξίας 4.069.000 δολαρίων. Τέλος, το μερίδιό της αύξησε και η 12 West Capital Management LP κατά 12,9% και κατέχει πλέον 3.754.489 μετοχές αξίας 16.332.000 δολαρίων.

    Η Diana Shipping είναι μια διεθνής ναυτιλιακή εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου. Διαθέτει και διαχειρίζεται έναν στόλο που αποτελείται από 46 φορτηγά πλοία διαφόρων τύπων. Αναλυτικά, διαθέτει 2 newcastlemax, 14 capesize, 3 post-panamax, 4 kamsarmax και 23 panamax, συνολικής χωρητικότητας 5.2 εκ.-dwt και μέσης ηλικίας τα 7,8 έτη.

    Η εταιρεία επίσης αναμένεται να παραλάβει και ένα νεότευκτο φορτηγό πλοίο τύπου newcastlemax κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 ενώ, κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του έτους, αναμένεται να παραλάβει δύο ακόμη νεότευκτα, ένα τύπου newcastlemax και ένα τύπου kamsarmax.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/john-fredriksen-tha-epanadiapragmatefti-tin-exagora-ton-vlcc-tis-metrostar-se-chamiloteri-timi/66412

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/piter-livanos-sta-tamia-tis-gaslog-partners-pano-apo-53-ekatommiria-evro/66354



    ΣΧΟΛΙΑ