Υγεία
Άδωνις Γεωργιάδης: Το ΕΣΥ έχει προβλήματα αλλά δεν καταρρέει, αντιθέτως γίνεται καλύτερο
Το ΕΣΥ μπορεί να έχει προβλήματα, αλλά δεν καταρρέει, αλλάζει προχωρά, γίνεται καλύτερο, σχολίασε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης