Business

ZeniΘ: Για να κερδίσει μια εταιρεία την εμπιστοσύνη του καταναλωτή πρέπει να μιλάει ξεκάθαρα και να κάνει πράξη όσα υπόσχεται!

  • NewsRoom

Ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, κ. Μάνος Εξαρχουλάκος.


Για την πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα, αλλά και για τις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του καταναλωτή, μίλησε στο mononews.gr ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, κ. Μάνος Εξαρχουλάκος.

Η ZeniΘ είναι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της ενέργειας. Τι είναι αυτό που προσφέρει στους καταναλωτές;

Η ΖeniΘ είναι ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα.

Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.

Ως ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου σε αριθμό συνδέσεων έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα και αποτελεί την κορυφαία ομάδα ενέργειας με ολοένα και περισσότερους νέους πελάτες.

Η εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να διατηρεί και να ενδυναμώνει, προσφέροντάς τους υπηρεσίες που διευκολύνουν και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό. Με τους στόχους αυτούς ως άξονα διαρκώς εμπλουτίζει τις ενεργειακές της υπηρεσίες και δημιουργεί νέα προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες τους.

Στον κλάδο που δραστηριοποιείται η ZeniΘ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, όπως βλέπουμε καθημερινά και στις διαφημίσεις. Ποιος είναι εκείνος ο παράγοντας που παίζει καθοριστικό ρόλο ως προς την επιλογή;

Αυτή τη στιγμή ο καταναλωτής βομβαρδίζεται από διαφημίσεις στην τηλεόραση με υποσχέσεις για την «χαμηλότερη τιμή» σε μια αγορά ενέργειας της οποίας η αξιοπιστία έχει πληγεί στο παρελθόν και καλείται πράγματι να επιλέξει μεταξύ δεκάδων εναλλακτικών παρόχων. Οφείλουμε να είμαστε ξεκάθαροι και σαφείς σε όλες μας τις επικοινωνίες με τον πελάτη.

Στη ΖeniΘ μιλάμε ξεκάθαρα στον καταναλωτή και εξίσου ξεκάθαρο είναι αυτό που πρεσβεύουμε: Καινοτομία, εμπειρία, εμπιστοσύνη.

Καινοτομία σε ένα πλήθος προϊόντων και ενεργειακών υπηρεσιών που συνεχώς εμπλουτίζονται – γίνονται ψηφιακές για μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές, εφόσον κάνει τις συναλλαγές του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια – είναι φτιαγμένες για τις εξειδικευμένες ανάγκες του στην ενέργεια, είτε για το σπίτι είτε για την επιχείρησή τους και που συμπληρώνονται από πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες που στηρίζουν και διευκολύνουν τον οικονομικό προϋπολογισμό.

Εμπειρία γιατί δραστηριοποιείται πάνω από 20 χρόνια στην ελληνική αγορά ενέργειας αλλά φέρει και την τεχνογνωσία του μετόχου της από τις ώριμες αγορές του εξωτερικού, και ασφαλώς εμπιστοσύνη.

Η εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να τη διατηρεί και να την ενδυναμώνει διαρκώς. Στεκόμαστε δίπλα τους ως πραγματικός ενεργειακός σύμβουλος για να δούμε τις πραγματικές ανάγκες τους, μιλώντας τους ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια για τα προϊόντα και τις προσφορές μας.

Στόχος μας είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πελάτη.

Είδαμε ότι τον τελευταίο χρόνο στραφήκατε δυναμικά στις ψηφιακές υπηρεσίες, υποθέτουμε με αφορμή την πανδημία. Ήταν κάτι που είχατε αποφασίσει στρατηγικά από πριν ή προέκυψε ως αποτέλεσμα των περιορισμών;

Οι ψηφιακές υπηρεσίες είναι αυτές που επέτρεψαν στον κόσμο και στην οικονομία να συνεχίζει, όταν όλα γύρω μας επηρεάζονταν από την πανδημία. Λειτούργησαν σε όλους τους τομείς – τη βιομηχανία, την εκπαίδευση, την ενέργεια, τις υπηρεσίες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ένας μονόδρομος η έλευση του οποίου επιταχύνθηκε λόγω της πανδημίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου και μια εταιρεία ενέργειας όπως η ΖeniΘ είχε μόνο να επωφεληθεί από την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών, ένα δρόμο που ούτως ή άλλως θα ακολουθούσαμε, καθώς ο μέτοχός μας ΕΝΙ πρωτοπορεί εδώ και χρόνια στις ψηφιακές υπηρεσίες και μας μεταλαμπαδεύει τις καινοτομίες της. Ασφαλώς η ψηφιοποίηση διευκολύνει και βελτιώνει τη ζωή του πολίτη, εξοικονομώντας του χρόνο, προσφέροντάς του ασφάλεια και απλοποιώντας τις διαδικασίες.

Έτσι η ZeniΘ εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια.

Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.

Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.

Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.

Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

Η Red Week της ZeniΘ, που βλέπουμε ότι αυτές τις ημέρες βρίσκεται σε δράση, σε τι συνίσταται; Τι έχει να κερδίσει ο καταναλωτής;

H Red Week είναι μια κορυφαία προσφορά ενέργειας, μια προσφορά «στο κόκκινο» από τη ZeniΘ, γιατί προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα για 3 ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ.

Η Red Week ωστόσο φέτος συνδυάζεται με το online συμβόλαιο, καθώς η ΖeniΘ δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία, να το κάνουν ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, από το σπίτι τους, και για φυσικό αέριο και για ρεύμα. Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.

Δυο είναι λοιπόν τα οφέλη για τον καταναλωτή – η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου για το συμβόλαιό του και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση – έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ