• Business

    Victoria’s Secret: Οι Άγγελοι επιστρέφουν στο πιο διάσημο σόου


    Το φαντασμαγορικό σόου της Victoria’s Secret, στο οποίο συμμετείχαν τα πιο λαμπερά top models και τα πιο μεγάλα ονόματα της μουσικής επιστρέφει το φθινόπωρο, ύστερα από τέσσερα χρόνια αποχής.

    Σκάνδαλα, κατηγορίες για μη ρεαλιστικά πρότυπα γυναικών και χαμηλή τηλεθέαση ήταν οι λόγοι που οδήγησαν την εταιρεία το 2019 να μην πραγματοποιήσει το διάσημο σόου της.

    Οι αλλαγές στην επίδειξη μόδας

    Το σόου επιστρέφει φέτος με στόχο να επανασυστηθεί στο κοινό τους μέσω μιας ταινίας μεγάλου μήκους. «Παγκόσμια περιοδεία- Δεν είναι μία ακόμα επίδειξη μόδας» είναι ο τίτλος της ταινίας που θα προβάλλει συλλογές μόδας από 20 καλλιτέχνες σε τέσσερις πόλεις, τη Μπογκοτά, το Λάγος, το Λονδίνο και το Τόκιο.

    «Είναι μια γιορτή της ατομικότητας των ιστοριών και των προοπτικών των γυναικών», ανέφερε ο Ραούλ Μαρτίνεζ, επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της Victoria Secret. Ένα μέρος της επίδειξης θα καταγράφει τη δημιουργία των συλλογών και ένα άλλο θα παρουσιάζει τα σχέδια, τα οποία δεν περιορίζονται στα εσώρουχα και θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν φορέματα ή εξωτερικά ενδύματα, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.

    Η εταιρεία ακόμα δεν έχει δώσει λεπτομέρειες σχετικά με τις διαφορές που θα έχει το νέο πρόγραμμα. Μέχρι στιγμής είναι γνωστό ότι θα περιλαμβάνει κορυφαία super models και διάσημους εκπροσώπους της μουσικής σκηνής, όπως γινόταν και παλιότερα.

    Πώς κόπηκε το πιο διάσημο σόου

    Η επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret ξεκίνησε ως ζωντανή εκδήλωση το 1995 και αποτελούσε το ετήσιο ραντεβού για τους λάτρεις της μόδας  έως το 2018

    Την δεκαετία του 2000 βρέθηκε στο απόγειο της δημοτικότητάς της προσελκύοντας πάνω από 10 δισεκατομμύρια τηλεθεατές και εκτοξεύοντας τη φήμη μοντέλων όπως η Ζιζέλ.

    Οι υπερβολικά λεπτές φιγούρες των μοντέλων, η επιλογή κυρίων λευκών μοντέλων και το catwalk μόνο με εσώρουχα δεν άργησε να προκαλέσει αντιδράσεις για τους «Άγγελους» της εταιρείας, όπως συνήθιζαν να λένε τα μοντέλα της Victoria’s Secret. H δήλωση του επικεφαλής του μάρκετινγκ ότι δεν θα περιελάμβανε στο σόου τρανσέξουαλ ή plus-size μοντέλα ενίσχυσε την σκληρή κριτική, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία ζήτησε αργότερα συγγνώμη.

    Πλέον η εταιρεία παλεύει να «καθαρίσει» το όνομά της συμβάλλοντας στην διαφορετικότητα με την επιλογή των μοντέλων της, διευρύνοντας το εύρος των μεγεθών της και εντάσσοντας περισσότερες γυναίκες στο διοικητικό συμβούλιο.

    Η Victoria’s Secret αποσχίστηκε από την πρώην μητρική της εταιρεία, την L Brands, το 2021 και έκτοτε αγωνίζεται ως αυτόνομη δημόσια εταιρεία, χάνοντας περίπου το 60% της χρηματιστηριακής της αξίας.

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ