• Business

    Unilever: Η επιστροφή των καταναλωτών στα premium προϊόντα έδωσε ώθηση στις πωλήσεις α’ τριμήνου

    • Bloomberg
    Hein Schumacher, CEO της Unilever

    Hein Schumacher, CEO της Unilever


    Οι πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο το πρώτο τρίμηνο, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος Hein Schumacher προχωρά το σχέδιο αναδιάρθρωσής της εταιρείας και οι καταναλωτές επιστρέφουν σε premium μάρκες.

    Ο αγγλο-ολλανδικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών δήλωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,4% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 3,5%. Επίσης αύξησε τους όγκους για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, καθώς προσπαθεί να ανακτήσει μερίδιο αγοράς.

    Η παρατεταμένη περίοδος υψηλού πληθωρισμού έχει επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών και τους έχει ωθήσει σε φθηνότερες μάρκες που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Αυτή η τάση φαίνεται να αλλάζει για ορισμένους ευρωπαϊκούς ομίλους καταναλωτικών αγαθών, όπως η Unilever και η Reckitt Benckiser Group Plc, αλλά όχι για τη Nestle.

    Η μονάδα ομορφιάς και ευεξίας της Unilever, η οποία περιλαμβάνει προϊόντα premium περιποίησης δέρματος και βιταμίνες, ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μονάδα με αύξηση των πωλήσεων κατά 7,4%, κυρίως λόγω υψηλότερων όγκων.

    Τον Μάρτιο, ο Schumacher ανακοίνωσε την απόσχιση ή την πώληση της επιχείρησης παγωτού του ομίλου, η οποία έχει περίπου 8 δισεκατομμύρια ευρώ (8,6 δισεκατομμύρια δολάρια) ετήσιες πωλήσεις, στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας να επαναπροσδιορισμού του χαρτοφυλακίου της. Η μονάδα σημείωσε αύξηση μόλις 2,3% σε συγκρίσιμη βάση, με υψηλότερες τιμές και χαμηλότερους όγκους.

    Η Unilever επανέλαβε την Πέμπτη ότι αναμένει αύξηση των πωλήσεων μεταξύ 3% και 5% φέτος, με μια μέτρια βελτίωση στο βασικό λειτουργικό της περιθώριο κέρδους.

    «Αυτό είναι ένα καλό τρίμηνο για τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο Hein Schumacher και υποδηλώνει ότι έχει ήδη σημειωθεί πρόοδος», δήλωσε ο αναλυτής της RBC, James Edwardes Jones.

    «Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αναφορά στην επίδοση μεριδίου αγοράς. Θα θέλαμε να επιβεβαιωθεί ότι η ανταγωνιστικότητα της Unilever βελτιώνεται επίσης», συμπλήρωσε.

    Διαβάστε ακόμη:

    Jefferies: O CEO της πούλησε μετοχές αξίας 65 εκατ. δολαρίων για να αγοράσει γιοτ

    Mytilineos: Παραμένει σε τροχιά ισχυρής ανάπτυξης – Αυξημένα κατά 12% τα EBITDA στο α’ τρίμηνο του 2024

    Όμιλος Σαράντη: Αφετηρία για την επίτευξη των στόχων οι ισχυρές επιδόσεις τριμήνου



    ΣΧΟΛΙΑ