ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Schwarz: Ο billionaire της Lidl θέλει να κατασκευάσει το πρώτο Gigafactory τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη
Η γερμανική εταιρία εκπτωτικών σουπερμάρκετ, Lidl, φέρεται να σχεδιάζει δυναμική διείσδυση στην τουριστική αγορά, με τη δημιουργία του δικού της τουρ οπερέιτορ, πιθανόν με τη μορφή δυναμικών πακέτων και τη χρήση διαθέσιμης χωρητικότητας σε αεροσκάφη και ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα tornosnews.gr η εταιρία αναζητά product managers για διακοπές με αερομεταφορά, κρουαζιέρα και οδικά ταξίδια μέσω αγγελιών εργασίας στο fvw.
Επί του παρόντος, η Lidl, όπως και η ανταγωνίστρια Aldi, προωθεί απλώς προσφορές διακοπές μέσω μπροσούρας που διανέμει στα σούπερ μάρκετ της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αξιολόγηση του ΕΣΥ: Πόσα SMS θα σταλούν σήμερα – Η παρουσίαση στον πρωθυπουργό
- Ο αόρατος γίγαντας του real estate: Πώς ο Mr Zara χτίζει τη δική του, παγκόσμια αυτοκρατορία στα ακίνητα
- Ασφαλιστικές: Εντείνονται οι πιέσεις κατά των ιδιωτικών κλινικών για το κόστος υγείας
- Ο Τραμπ απειλεί, οι αγορές περιμένουν: Δασμοί, πληθωρισμός και τραπεζικά αποτελέσματα στο ραντάρ των επενδυτών
