ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η γερμανική εταιρία εκπτωτικών σουπερμάρκετ, Lidl, φέρεται να σχεδιάζει δυναμική διείσδυση στην τουριστική αγορά, με τη δημιουργία του δικού της τουρ οπερέιτορ, πιθανόν με τη μορφή δυναμικών πακέτων και τη χρήση διαθέσιμης χωρητικότητας σε αεροσκάφη και ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα tornosnews.gr η εταιρία αναζητά product managers για διακοπές με αερομεταφορά, κρουαζιέρα και οδικά ταξίδια μέσω αγγελιών εργασίας στο fvw.
Επί του παρόντος, η Lidl, όπως και η ανταγωνίστρια Aldi, προωθεί απλώς προσφορές διακοπές μέσω μπροσούρας που διανέμει στα σούπερ μάρκετ της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δυναμική παρουσία της Lavipharm για μια ακόμη χρονιά στη διεθνή έκθεση CPHI 2025 στη Φρανκφούρτη
- Σδούκου για ΕΛΤΑ: «Δεν μιλάμε για λουκέτα, αλλά για μετεξέλιξη»
- Ερντογάν: Η Κύπρος «κρατείται όμηρος ενός ιμπεριαλιστικού παιχνιδιού»
- Νίκος Χαρδαλιάς: «Με σχέδιο, ταχύτητα και διαφάνεια υλοποιούμε κάθε έργο που αποδίδει πραγματικό όφελος στην καθημερινότητα των πολιτών»