• Business

    Το σχέδιο του Pinterest για να κατακτήσει τον κόσμο

    • NewsRoom


    Μια από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις των Ηνωμένων Πολιτειών αποφάσισε να ανοίξει τα φτερά της και να “πετάξει” σε ολόκληρο τον κόσμο. Η επιτυχημένη διαδικτυακή εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών, το Pinterest, ανακοίνωσε την αύξηση των χρηστών της σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίοι πλέον ξεπερνούν τα 100 εκατ. μηνιαίως.

    Η επιτυχία της διαδικτυακής πλατφόρμας είχε προδιαγραφεί ήδη από το ξεκίνημα της εταιρείας, όταν κατάφερε το 2013 να φτάσει στην τρίτη θέση στην λίστα με τις πιο διαδεδομένες διαδικτυακές εφαρμογές στην Αμερική.

    Αυτή η παγκόσμια επέκταση του Pinterest ήταν καταλυτική για την δημιουργία ενός νέου πλάνου της εταιρείας, το οποίο στέφει την προσοχή πλέον της εταιρείας στα κέρδη και τους χρήστες από όλες τις χώρες του κόσμου.

    Πιο συγκεκριμένα, εκπρόσωποι της εταιρείας ανακοίνωσαν ότι θα λανσάρουν μια καινούργια εφαρμογή, που θα ονομάζεται Featured Collection, και θα εγκατασταθεί στα νέα τους γραφεία που θα βρίσκονται στις Μ. Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία και Βραζιλία.

    Αυτή η πλατφόρμα με τα καινούργια χαρακτηριστικά της συλλογής “Featured Collection” θα εμφανίζεται στην αρχή ενώ πατάς το κουμπί της αναζήτησης. Με το πάτημα του κουμπιού επομένως θα εμφανίζονται η νέα γραμμή εργαλείων που θα περιλαμβάνει διάφορα pins, χρήστες και άλλες αναζητήσεις που θα επιλέγονται καθημερινά από τους ίδιους τους διαχειριστές.

    Στην Μ. Βρετανία ήδη έχουν ανακοινωθεί οι διάσημοι stars που θα συνεργαστούν με την ανανεωμένο Pinterest, όπως ο διάσημος σεφ Jamie Oliver, το μοντέλο Alexa Chung και η βρετανική εταιρεία της Burberry.

    Εκτός από αυτό η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει ακόμη στην περαιτέρω προώθηση της, λανσάροντας και νέα διαφημιστική καμπάνια η οποία θα παρουσιαστεί αρχικά στην Μ. Βρετανία.

    Αν και η ανάπτυξη της εταιρείας αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους ειδικούς , πρέπει να υπερπηδήσει και διάφορα εμπόδια. Σύμφωνα με τα στοιχεία το βασικό κοινό που φέρεται να είναι πιο δυναμικό στην χρήση του Pinterest, είναι το γυναικείο, χαρακτηριστικό το οποίο η εταιρεία επιθυμεί να αντιστρέψει.

    Ίσως όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα της εταιρείας φαίνεται να είναι άλλο. Πολλές φορές ο κόσμος μπαίνει στην διαδικασία της σύγκρισης μεταξύ του Pinterest και άλλων εφαρμογών όπως το Facebook και το Twitter, χωρίς όμως στην ουσία να έχουν ομοιότητες.

    Όπως σημειώνει στέλεχος της εταιρείας το Pinterest δεν είναι μια κοινωνική υπηρεσία. Στην πραγματικότητα δηλαδή δεν γίνεται ανταλλαγή φωτογραφιών μεταξύ φίλων, αλλά είναι περισσότερο μια προσωπική υπηρεσία.

    Η ομάδα του Pinterest πάντως φαίνεται να είναι αισιόδοξη για το μέλλον της εταιρείας τους καθώς ευελπιστούν πως στα επόμενα χρόνια που θα έρθουν θα υπάρχει και περαιτέρω ανάπτυξη τους. Βέβαια για να γίνει αυτό, θα πρέπει να διευρυνθεί ακόμη περισσότερο το περιεχόμενο της και το κοινό στο οποίο απευθύνεται για να γίνει εφικτό αυτό το μακροπρόθεσμο σχέδιο της για την επικράτηση στον παγκόσμιο επιχειρηματικό γίγνεσθαι.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/mitsotakis-o-k-tsipras-ine-anikanos-ke-anefthinos/41699

    http://www.mononews.gr/polemos-tsipra-vima-online-gia-mia-sindromi-gimnastiriou-axias-1000-evro/41647



    ΣΧΟΛΙΑ