• Business

    Το e-shop της «Κρητικός» επεκτείνεται σε Βόρεια Ελλάδα και νησιά

    • Του Γιώργου Μανέττα

    Διαμαντής Γραμματικόπουλος


    Σχέδια για επιτάχυνση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού καταστήματος σούπερ μάρκετ που λάνσαρε πριν από περίπου δυο χρόνια έχει η «Κρητικός». Η ελληνική αλυσίδα τροφιμών, η οποία αναπτύσσεται αλματωδώς τα τελευταία χρόνια ετοιμάζεται να επεκτείνει την «ακτίνα δράσης» του Kritikos-easy.gr σε νέες περιοχές της ελληνικής επικράτειας.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία δρομολογεί την επέκταση του e-shop στην Εύβοια, όπου δραστηριοποιείται με 27 καταστήματα καθώς και τη διεύρυνση της περιοχής εξυπηρέτησης στην Κρήτη, καλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος του νησιού. Επίσης προγραμματίζεται η επέκταση
    στο Ιόνιο και στα Δωδεκάνησα (Κω & Ρόδο) καθώς και στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας.

    «Για την «Κρητικός» η δυνατότητα προσφοράς ηλεκτρονικής αγοράς προς το κοινό, αποτελεί σημαντικό παράγοντα και εντάσσεται στη συνολική προσφορά υπηρεσιών προς τους πελάτες μας», σημειώνει στο mononews.gr ο διευθυντής marketing της αλυσίδας, Διαμαντής Γραμματικόπουλος.

    Σύμφωνα με τον κ. Γραμματικόπουλο, υπάρχει πλήθος καταναλωτών που επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους αλλά και για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους. Μια καταναλωτική συμπεριφορά που δεν περνά απαρατήρητη από την εταιρεία, η οποία όπως λέει  προσπαθεί να κάνει όλο και καλύτερη την υπηρεσία, προσφέροντας περισσότερα εργαλεία στον καταναλωτή.

    Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει προγραμματίσει ήδη σημαντικές επενδύσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη αλλά και για την προβολή της νέας υπηρεσίας.

    Το e-shop της Κρητικός εξυπηρετεί ήδη τις περιοχές της Αττικής, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Κορίνθου, Ναυπλίου και Λάρισας ενώ πάνω από 10.000 προϊόντα και περίπου 1.500 προσφορές είναι διαθέσιμα σε καθημερινή βάση. Η παράδοση, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί και αυθημερόν γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό και μέσα από τα ειδικά φορτηγά – ψυγεία (van) της εταιρείας.

    Οι τιμές και οι προσφορές ακολουθούν την πολιτική ολόκληρης της αλυσίδας ενώ κατά διαστήματα γίνονται σε συνεργασία με προμηθευτές και ενέργειες αποκλειστικά για online αγορές. Πέραν των προσφορών, ο πελάτης, έχει δικαίωμα χρήσης των προνομίων της κάρτας πιστότητας Club Κρητικός.

    Ταυτόχρονα με τo e-shop, η εταιρεία έχει αναπτύξει την εφαρμογή Kritikos Easy (app) η οποία ακολουθεί την ίδια στρατηγική και φιλοσοφία: «Να ψωνίζει ο πελάτης εύκολα και γρήγορα χωρίς κόπο».

    Ο κ. Γραμματικόπουλος αναφέρει πως η διοίκηση είναι ικανοποιημένη από τα βήματα που έχουν γίνει στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, τονίζοντας πως «η μέχρι στιγμής ανταπόκριση από τον κόσμο είναι μεγάλη και στην ιστοσελίδα www.kritikos-easy.gr και στην εφαρμογή για κινητές συσκευές Kritikos easy». Λέει μάλιστα πως η επισκεψιμότητα είναι μεγάλη, ενώ οι πωλήσεις κινούνται ανοδικά και εντός στόχων που έχουν τεθεί (η μέση παραγγελία διαμορφώνεται στα 78 ευρώ).

    Συγκεκριμένα, στόχος είναι μέσα στην επόμενη διετία οι πωλήσεις του e-shop να ξεπεράσουν το 1% του τζίρου της αλυσίδας, ο οποίος πέρυσι ξεπέρασε τα 300 εκατ. ευρώ. «Σκοπός της εταιρείας είναι αντλώντας γνώση μέσα από μία Omnichannel επικοινωνία με τους πελάτες της, να μεταβεί στην νέα ψηφιακή εποχή με όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που θα την διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό και θα διαμορφώσουν μία νέα εμπειρία αγοράς προϊόντων supermarket για τον καταναλωτή», επισημαίνει κλείνοντας.

    Η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός ιδρύθηκε το 1996 και σήμερα ελέγχει δίκτυο πάνω από 300 καταστήματα, εκ των οποίων 210 εταιρικά και περίπου 100 της CRM –Αριάδνη στην Κρήτη. Πρόσφατα, προχώρησε σε εξαγορές τοπικών αλυσίδων στην Ρόδο και στην Πάρο. Διαθέτει 5 κέντρα
    Logistics και απασχολεί πάνω από 2.500 άτομα.



    ΣΧΟΛΙΑ