Σχετικά με την πρόσφατη διαπίστωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα του TikTok παραβιάζουν το νόμο για τις ψηφιακές υπηρεσίες , εκπρόσωπος της διαδικτυακής πλατφόρμας δήλωσε:

«Εξετάζουμε τα προκαταρκτικά πορίσματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το αποθετήριο διαφημίσεών μας και παραμένουμε προσηλωμένοι στην τήρηση των υποχρεώσεών μας βάσει του νόμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες- Digital Services Act (DSA).

1

Παρότι στηρίζουμε τους στόχους της εν λόγω ρύθμισης και συνεχίζουμε να βελτιώνουμε τα εργαλεία μας σχετικά με τη διαφάνεια στις διαφημίσεις, εκφράζουμε την αντίθεσή μας με ορισμένες από τις ερμηνείες της Επιτροπής τονίζοντας ότι η καθοδήγηση παρέχεται μέσω των προκαταρκτικών πορισμάτων και όχι μέσω δημόσιων κατευθυντήριων γραμμών. Θεωρούμε απαραίτητους τους ισότιμους όρους και τη συνεπή, συστηματική εφαρμογή του πλαισίου. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την Επιτροπή, όπως πράττουμε καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας».

Υπενθυμίζεται ότι η Επιτροπή μετά από έρευνα διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται οι διαφημίσεις και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις.

Διαβάστε επίσης:

ΙΟΒΕ για Ελληνικός Χρυσός: Σημαντική συμβολή στην οικονομία μεταξύ 2024-2044 – Σε €11,6 δισ. η συνεισφορά στο ΑΕΠ

Συνεργασία LTIMindtree, Eurobank και Fairfax Digital Services για τη δημιουργία του Κέντρου Agentic Τεχνητής Νοημοσύνης και Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Κύπρο

Ο Τραμπ έκλεισε το παράθυρο του «de minimis» δασμού – Τι είναι και πώς επηρεάζει τον εμπορικό κόσμο