• Business

    TikTok: Επένδυση $1,5 δισ. στην Ινδονησία με τους125 εκατομμύρια χρήστες

    • NewsRoom
    Σου Ζι Τσου, CEO TikTok, Πηγή: AP Photo/Alex

    Σου Ζι Τσου, CEO TikTok, Πηγή: AP Photo/Alex Brandon


    Σε μία επένδυση 1,5 δισ. δολαρίων προχωρά η TikTok, καθώς πρόκειται να αναλάβει μερίδιο σε μονάδα ηλεκτρονικού εμπορίου της μεγαλύτερης εταιρείας τεχνολογίας της Ινδονησίας PT GoTo Gojek Tokopedia.

    Η συμφωνία έρχεται αφότου η Ινδονησία απαγόρευσε τον Οκτώβριο τις ηλεκτρονικές αγορές σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προστασία των μικρότερων εμπόρων και των δεδομένων των χρηστών, αναγκάζοντας την TikTok να κλείσει την υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop.

    Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η TikTok θα αγοράσει το 75,01% της GoTo PT Tokopedia, της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδονησίας, για 840 εκατομμύρια δολάρια και θα εισαγάγει την επιχείρηση του TikTok Shop στην Ινδονησία, στη διευρυμένη οντότητα Tokopedia.

    «Η στρατηγική συνεργασία θα ξεκινήσει με μια πιλοτική περίοδο που θα πραγματοποιηθεί σε στενή διαβούλευση και επίβλεψη από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές», ανέφεραν σήμερα οι δύο εταιρείες σε κοινή τους δήλωση.

    Σημειώνεται ότι πολλοί από τον πληθυσμό της Ινδονησίας – που ξεπερνά τα 270 εκατομμύρια – είναι ενεργοί χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το TikTok διαθέτει 125 εκατομμύρια χρήστες στη χώρα.

    Πηγή: CNBC

    Διαβάστε επίσης: 

    PDD: Ξεπέρασε την Alibaba και στοχεύει την Amazon – Πώς έφτασε ταχύτατα στην κορυφή

    Deloitte: 9 στις 10 επιχειρήσεις σκοπεύουν να αυξήσουν τις επενδύσεις στην καινοτομία

    Alpha Trust: 19.520 δωρεάν μετοχές σε μέλη του ΔΣ και του προσωπικού της



    ΣΧΟΛΙΑ