ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλα μοιάζουν ιδανικά εκ πρώτης όψεως για μια εταιρία του μεγέθους της πολυεθνικής Nestle, η οποία θα καταγράψει φέτος στο ενεργητικό της την προσφορά της, η οποία δίνει 0,2 Ευρώ για κάθε εκπτωτικό κουπόνι που τυπώνουν οι καταναλωτές της, μέσω της ιστοσελίδας στα παιδικά χωριά SOS και μέχρι 50.000 κουπόνια.
Για όσους, όμως, ξέρουν να κάνουν λογαριασμό το maximum ποσό, που θα συγκεντρωθεί από την εκτύπωση κουπονιών, είναι τα 10.000 Ευρώ, ενώ από την ιστοσελίδα της εταιρίας δεν προκύπτει πως θα ελεγχθεί ο αριθμός κουπονιών που θα διατεθεί.
Το ζήτημα, όμως, είναι ότι, για εκτυπώσει κάποιος τα κουπόνια από την ιστοσελίδα της εταιρίας, θα πρέπει να δώσει όλα τα προσωπικά του δεδομένα.
Όλα τα κουπόνια αν κάνεις χρήση οδηγούν σε έκπτωση της τάξεως 33 Ευρώ.
Προκειμένου να γίνει αντιληπτό πως η εταιρία αξιοποιεί μια φιλανθρωπική δράση για καθαρά διαφημιστικούς λόγους, αλλά και λόγους σταθερής παρακολούθησης της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε απόλυτα προσωπικό επίπεδο, αρκεί να αναφερθεί ότι για τη συγκεκριμένη καμπάνια αναφέρονται στην ιστοσελίδα της τα εξής:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπέσεντ: H επεκτατική πολιτική της Ιαπωνίας ενισχύει τις μετοχές
- Χανιά: Παραδόθηκε ο δράστης της δολοφονίας στο γλέντι στο Έλος Κισσάμου
- Ο Πειραιάς αγκάλιασε το ΔΗΛΑRTΒΕΡΗ Χρώματα, ήχοι και ιστορίες στο νέο φεστιβάλ πολιτισμού στο πάρκο Δηλαβέρη
- Γαλλία: Ξεκινά η δίκη για σεξιστικό διαδικτυακό εκφοβισμό κατά της Μπριζίτ Μακρόν