• Business

    Τι απαντά η Coca – Cola για τη διαφημιστική καμπάνια με τον Παρθενώνα και την Ακρόπολη

    • Του Γιώργου Μανέττα


    «Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με βάση όλες τις απαραίτητες και προβλεπόμενες νομικές υποχρεώσεις».

    Αυτό αναφέρουν πηγές κοντά στην Coca-Cola Hellas, σχολιάζοντας την προσφυγή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας τριών ελληνικών εταιρειών αναψυκτικών (ΕΨΑ, Λουξ και Βίκος) για τη διαφημιστική καμπάνια, με επίκεντρο τον Παρθενώνα και την Βουλή των Ελλήνων, τα οποία απεικονίζονται σε συλλεκτικά μπουκάλια της.

    Οι ίδιες πηγές, απαντώντας στις καταγγελίες για μη λήψη των απαραίτητων αδειών, σημειώνουν πως, «σύμφωνα με τον νόμο 3028/2002, Άρθρο 46, ο οποίος ίσχυε και ισχύει και σήμερα, δεν απαιτείται άδεια χρήσης για ελεύθερα σχέδια μνημείων, κάτι που έχει επιβεβαιωθεί εγγράφως προς την εταιρεία».

    Επιπλέον, η εταιρεία υποστηρίζει πως, ακόμη και μετά την τροποποίηση του νόμου για τις απεικονίσεις μνημείων, τα ελεύθερα σχέδια δεν έχρηζαν αδείας, προσθέτοντας πως «μέχρι και τις 4 Ιουλίου 2019, δεν υπήρχε υποχρέωση αδειοδότησης για ελεύθερα σχέδια ιστορικών μνημείων και, άρα, η εταιρεία δεν παρέβη κανένα νόμο τον Μάϊο 2019 όταν ξεκίνησε την εμπορική της ενέργεια».

    Υπογραμμίζει, δε, πως, με νεώτερη υπουργική απόφαση, στις 4 Ιουλίου 2019, εισήχθη για πρώτη φορά υποχρέωση προηγούμενης λήψης άδειας για ελεύθερα σχέδια μνημείων, η οποία όμως έρχεται σε αντίθεση με το νόμο και το Σύνταγμα και συζητείται αρμοδίως η ανάκλησή της.

    Από εκεί και πέρα, η εταιρεία επισημαίνει πως η δημιουργία των συλλεκτικών μπουκαλιών έχει ως μόνο στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας διεθνώς. Μάλιστα, το συλλεκτικό μπουκάλι για την Αθήνα βασίζεται στην έμπνευση νέων καλλιτεχνών που, μέσω της ελεύθερης σχεδιαστικής αποτύπωσης σημείων ενδιαφέροντος της Πόλης, μεταμορφώνει ένα χρηστικό αντικείμενο σε αντικείμενο τέχνης.

    «Έχει σχεδιαστεί για να προτρέψει το κοινό να επισκεφθεί και να ανακαλύψει τα κυριότερα σημεία στην πόλη», τονίζει χαρακτηριστικά.

    Και κλείνει λέγοντας πως «ως εταιρεία, με τοπική παραγωγή προϊόντων, η Coca-Cola Hellas συνεχίζει να θέτει στην υπηρεσία της χώρας την δημιουργικότητά της, αποσκοπώντας στην προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό, καθώς ο Τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξής της εταιρείας στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Cola Hellas ήταν Μεγάλος Χορηγός της καμπάνιας «OH MY
    GREECE | UNLOCK THE FEELING» της Marketing Greece, για την προβολή του Ελληνικού τουρισμού διεθνώς και στα συλλεκτικά της μπουκάλια φιλοξενείται ειδικό QR code για την προώθηση της συγκεκριμένης καμπάνιας».



    ΣΧΟΛΙΑ