• Business

    Θεόδωρος Παπαχρήστου: Ο νέος πρωταγωνιστής στην αγορά ξηρού φορτίου

    θεοδωρος παπαχρηστου

    Θεόδωρος Παπαχρήστου, επικεφαλής Ellery Shiptrade


    Θεόδωρος Παπαχρήστου. Ποιος είναι ο νέος Έλληνας παίκτης που φιλοδοξεί να κατακτήσει τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου εν μέσω της χειρότερης κρίσης που πλήττει τον κλάδο τα τελευταία χρόνια, θέλοντας να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται τώρα που η αγορά κινείται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα;

    Η νεοσύστατη ναυτιλιακή Ellery Shiptrade, της οποίας ηγείται ο κ. Παπαχρήστου – ο οποίος κατείχε στο παρελθόν διευθυντικές θέσεις στις ναυτιλιακές Amalthia Marine και Alpha Bulkers – επικεντρώνεται στις ναυλώσεις φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου μεγέθους handyzise ως και ultramax. Το πρώτο πλοίο που ναυλώθηκε με ναυλοσύμφωνο διάρκειας τεσσάρων μηνών και σηματοδότησε την είσοδο της εταιρείας στην αγορά είναι το supramax φορτηγό χωρητικότητας 52.454-dwt Patriot (κατασκευής 2004). Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarksons, το πλοίο αυτό ανήκει στην ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Edem Marine, μιας μικρής, low-profile εταιρείας με έδρα τον Πειραιά, που διαθέτει ένα στόλο 7 πλοίων μεγέθους handysize ως και supramax.

    Το ναυλοσύμφωνο του πλοίου εγκαινιάστηκε με μεταφορά πλακών χάλυβα από την περιοχή του Περσικού Κόλπου προς το Μαρόκο. Πρόσφατα το Patriot, εκτέλεσε και μια μεταφορά σιτηρών από τη Γαλλία προς την Ινδία.

    θεοδωρος παπαχρηστου
    Ο Θεόδωρος Παπαχρήστου με τη σύζυγό του

    Σύμφωνα με το TradeWinds, οι τιμές των ημερήσιων ναύλων του συγκεκριμένου supramax κινήθηκαν “πάνω από το μέσο όρο της αγοράς”, χωρίς να προσδιορίζονται επακριβώς.

    Ο γενικός διευθυντής της Ellery Shiptrade, κ. Παπαχρήστου, δήλωσε στο TradeWinds ότι: “Εξαιτίας του γεγονότος ότι ο κλάδος του ξηρού φορτίου κινείται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, σκεφτήκαμε ότι αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για εμάς να μπούμε δυναμικά στο παιχνίδι. Η ρευστότητα που απαιτείται για να ναυλώσει κανείς ένα πλοίο στις μέρες μας είναι πολύ λιγότερη σε σύγκριση με κάποια χρόνια πριν, ενώ τώρα μπορεί να εκμεταλλευτεί την όποια ανάκαμψη σημειωθεί στην αγορά”.

    Η εταιρεία του κ. Παπαχρήστου είναι μια οικογενειακή επιχείρηση με τις δικές της εμπορικές δραστηριότητες και έχει ως έδρα τον Πειραιά. Μάλιστα, η επίσημη εγγραφή του γραφείου της δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το Μάιο. Ο κ. Παπαχρήστου λέει πως η Ellery στοχεύει να ναυλώνει τα πλοία σε τιμές “πάνω από το μέσο όρο της αγοράς” έτσι ώστε να διατηρεί τις ταμειακές της ροές. “Για να το πετύχουμε αυτό, παρακολουθούμε διαρκώς την αγορά εμπορευμάτων ώστε να τοποθετούμε τα πλοία που έχουμε ναυλώσει σε στρατηγικές περιοχές”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

    Προς το παρόν, η Ellery θα επικεντρωθεί στις ναυλώσεις τονάζ όμως, στοχεύει να προσθέσει πλοία στο μέλλον και να δημιουργήσει στόλο ώστε να κλείνει ναυλοσύμφωνα. Μιλώντας στο TradeWinds, ο κ. Παπαχρήστος κατέληξε ότι “Οι Έλληνες πλοιοκτήτες στην πλειοψηφία τους ανησυχούν για το πότε θα ανακάμψει η αγορά. Γι’ αυτό και εμφανίζονται ιδιαίτερα θετικοί στο να κλείνουν ναυλοσύμφωνα ώστε να εξασφαλίζουν σταθερό εισόδημα”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/iparchi-ke-alli-opsi-tou-nomismatos-pia-elliniki-naftiliaki-evnoite-apo-tin-katarrefsi-tis-hanjin/71348

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/dimitris-prokopiou-kinisi-mat-apo-ti-centrofin-poulise-plio-se-timi-ekplixi/71327



    ΣΧΟΛΙΑ