• Business

    Θ. Παπαχρήστου: Αυτή είναι η νέα συμφωνία της Ellery Shiptrade

    θεοδωρος παπαχρηστου

    Θεόδωρος Παπαχρήστου, επικεφαλής Ellery Shiptrade


    Η νεοσύστατη ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Ellery Shiptrade, συμφερόντων του Θεόδωρου Παπαχρήστου, εδραιώνει σημαντικά την παρουσία της στη ναυλαγορά του ξηρού φορτίου καθώς ανακοίνωσε ότι υπέγραψε ένα νέο ναυλοσύμφωνο με την Scorpio Bulkers.

    Η συμφωνία με την εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Scorpio Bulkers (η οποία ανήκει στον όμιλο Scorpio Group που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις Scorpio Tankers και Scorpio Shipmanagement) προβλέπει ότι η Ellery θα χρονοναυλώσει το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου ultramax SBI Thalia (χωρητικότητας 63.500-dwt και κατασκευής 2015) για μια χρονική περίοδο που θα έχει διάρκεια 5 με 8 μήνες.

    Η εταιρεία του κ. Παπαχρήστου, όπως προβλέπει το ναυλοσύμφωνο, θα πληρώνει ναύλους ύψους 7.350 δολαρίων την ημέρα για το SBI Thalia, τιμές οι οποίες ανταποκρίνονται στα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς των ultramax φορτηγών πλοίων.

    Η Ellery αναμένεται να παραλάβει το SBI Thalia μέσα στο επόμενο διάστημα ενώ το πλοίο θα χρησιμοποιηθεί για μεταφορές σε διεθνές επίπεδο.

    Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι η Scorpio Bulkers είχε προσπαθήσει να πουλήσει – χωρίς επιτυχία – το εν λόγω φορτηγό πλοίο όσο ακόμα αυτό κατασκευαζόταν στα κινεζικά ναυπηγεία Chengxi Shipyard. Τελικά, το πλοίο εισήλθε στο στόλο της εταιρείας κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2015.

    Σημειώνεται ότι το ναυλοσύμφωνο με τη Scorpio Bulkers είναι το δεύτερο που υπογράφει η ελληνική ναυτιλιακή από τη στιγμή της ίδρυσής της έως σήμερα.

    Όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 2 Σεπτεμβρίου, το πρώτο ναυλοσύμφωνο που είχε υπογράψει η εταιρεία του κ. Παπαχρήστου ήταν με την ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Edem Marine, μιας μικρής, low-profile εταιρείας με έδρα τον Πειραιά, που διαθέτει ένα στόλο 7 πλοίων μεγέθους handysize ως και supramax.

    scorpio
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “SBI Thalia” της Scorpio Bulkers έχει χωρητικότητα 63.500-dwt και είναι κατασκευής του 2015

    Τότε, η Ellery είχε χρονοναυλώσει για τέσσερις μήνες το supramax φορτηγό πλοίο χωρητικότητας 52.454-dwt Patriot (κατασκευής 2004), το οποίο και σηματοδότησε την είσοδό της στις μεταφορές ξηρού χύδην – συγκεκριμένα, το Patriot θα μεταφέρει για λογαριασμό της ναυτιλιακής πλάκες χάλυβα από την περιοχή του Περσικού Κόλπου προς το Μαρόκο.

    Λίγα λόγια για την Ellery Shiptrade

    Η ελληνική ναυτιλιακή Ellery Shiptrade, της οποίας ηγείται ο κ. Παπαχρήστου – ο οποίος κατείχε στο παρελθόν διευθυντικές θέσεις στις ναυτιλιακές Amalthia Marine και Alpha Bulkers – επικεντρώνεται στις ναυλώσεις φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου μεγέθους handyzise ως και ultramax.

    Η εταιρεία του κ. Παπαχρήστου είναι μια οικογενειακή επιχείρηση με τις δικές της εμπορικές δραστηριότητες και έχει ως έδρα τον Πειραιά. Μάλιστα, η επίσημη εγγραφή του γραφείου της δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το Μάιο. Ο κ. Παπαχρήστου έχει υποστηρίξει πως η Ellery στοχεύει να ναυλώνει πλοία σε τιμές “πάνω από το μέσο όρο της αγοράς” έτσι ώστε να διατηρεί τις ταμειακές της ροές.

    Προς το παρόν, η Ellery επικεντρώνεται στις ναυλώσεις τονάζ όμως, στοχεύει να προσθέσει πλοία στο μέλλον και να δημιουργήσει το δικό της στόλο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Χατζηπατέρας: Δύσκολα τα πράγματα για τη Dorian

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ε. Grimaldi: Αυτά είναι τα νέα μεγάλα σχέδια του ισχυρού άντρα της Minoan Lines

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews.gr με 5 δωροεπιταγές από τα Attica συνολικής αξίας 1000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ