• Business

    Τέλος στο Πάτρα – Πύργος με τις 8 εργολαβίες – Aκόμα 4 συμβάσεις διαλύθηκαν με απόφαση Καραμανλή

    O υπουργός Υποδομών και μεταφορών Κώστας Καραμανλής από το βήμα της Βουλής

    Κώστας Αχ. Καραμανλής, υπουργός Υποδομών και Μεταφορών


    Το τέλος του έργου κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος ήρθε και τυπικά από τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή με την απόφαση για τη διάλυση συμβάσεων και τη διακοπή των εργασιών σε 4 ακόμα τμήματά του από τα 8 συνολικά.

    Έχει προηγηθεί (στις 16 Μαρτίου) η κήρυξη ως έκπτωτη της GD Infrastrutture (συνεργάτη της κατασκευαστικής εταιρείας Μηχανική) ανάδοχο του έργου «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 8 Μιντιλόγλι – Α.Κ. ΒΙΠΕ Πάτρας». Τα υπόλοιπα τρία τμήματα του έργου (Πύργος- Δουναίικα, Αμαλιάδα- Κυλλήνη, Κυλλήνη- Βάρδα) δεν έφθασαν στο τελικό σημείο της ανάθεσης εξαιτίας των γνωστών προβλημάτων με τις εταιρείες του ομίλου Καλογρίτσα που αφορούν δύο εξ΄ αυτών και της δικαστικής εκκρεμότητας για τη μία.

    Ειδικότερα, με βάση τις αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών που δημοσιοποιήθηκαν:

    – Διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-

    Πύργος, Τμήμα 2 Αμαλιάδα – Δουναίικα (Χ.Θ. 57+400 έως Χ.Θ. 66+360)», με ανάδοχο την Ιντρακάτ.

    – Διακόπτονται οι εργασίες – διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 5 Σαγαίικα – Βάρδα (Χ.Θ. 23+060 έως Χ.Θ. 37+500)», με ανάδοχο την Κ/ΞΙΑ Ξανθάκης ΑΤΕ – ΑΦΟΙ Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ Ιντερκατ.

    – Διακόπτονται οι εργασίες και διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, Τμήμα 7 ΒΙΠΕ – Κάτω Αχαΐα (Χ.Θ. 7+270 έως Χ.Θ. 12+900)» με ανάδοχο την Αφοί Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ με διακριτικό τίτλο Ιντερκάτ.

    – Διαλύεται η σύμβαση του έργου: «Ολοκλήρωση του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα- Πύργος, Τμήμα 6 Κ. Αχαΐα – Σαγαίικα (Χ.Θ. 12+900 – Χ.Θ. 23+060)», με ανάδοχο την GD Infrastrutture.

    Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Υποδομών προωθεί την ανάθεση του έργου στην Ολυμπία Οδό και αναμένει γιαυτό το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.



    ΣΧΟΛΙΑ