Την κλασική συνταγή Taco Bell και άλλες γαστρονομικές εκπλήξεις, αναμένεται να ξεκινήσουν να απολαμβάνουν οι λάτρεις του street food από την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία εγκαινίων του καταστήματος στο Χαλάνδρι, ενώ το δεύτερο, στο οποίο προχωρούν οι εργασίες κατασκευής, αναμένεται να λειτουργήσει στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η άφιξη των Taco Bell στην Ελλάδα σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για τη διεθνή επέκταση του brand, φέρνοντας στη χώρα τη μοναδική, εμπνευσμένη από το Μεξικό γεύση που έχει κατακτήσει εκατομμύρια λάτρεις σε όλο τον κόσμο.
«Η είσοδος των Taco Bell στην Αθήνα αποτελεί καθοριστικό βήμα στην αναπτυξιακή μας στρατηγική στην Ευρώπη. Η ελληνική αγορά είναι δυναμική και προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία για να φέρουμε το brand μας πιο κοντά σε νέους καταναλωτές» δήλωσε ο Ian Cranna, Γενικός Διευθυντής Taco Bell Europe.
Από την πλευρά του, ο Γιώργος Τάνες, Διευθύνων Σύμβουλος της Food Plus, ανέφερε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που φέρνουμε τη μοναδική εμπειρία Taco Bell στην Ελλάδα, ξεκινώντας από το Χαλάνδρι. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε γεύσεις που , θα συζητηθούν και θα αγαπηθούν και να γίνουμε hot spot για όλους τους λάτρεις της μεξικάνικης κουζίνας».
«Συνεργαζόμενοι με την Food Plus, η Taco Bell είναι σε θέση να φέρει τη μοναδική εμπειρία φαγητού σε νέες αγορές και να συνεχίσει να αναπτύσσεται ως παγκόσμια μάρκα», δήλωσε επίσης ο Ankush Tuli, Διευθύνων Σύμβουλος της Taco Bell International.
«Αυτή η συνεργασία θα ενισχύσει την παρουσία της Taco Bell στην Ευρώπη, εδραιώνοντας το περιφερειακό μας αποτύπωμα αλλά και προωθώντας τις παγκόσμιες φιλοδοξίες μας για ανάπτυξη».
Στόχος της διοίκησης είναι να προσθέτει κάθε χρονιά στο δίκτυο της Tex-Mex αλυσίδας περίπου 3-4 καταστήματα μεγέθους 200-250 τ.μ.
Όπως αναφέρουν πηγές της Food Plus, πρόκειται για ένα brand το οποίο, εκτός από τις ΗΠΑ που είναι πολύ δημοφιλές, γνωρίζει ανάπτυξη σε όλο τον κόσμο.
Στην Ευρώπη είναι μεγάλο το ενδιαφέρον σε χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και τον ευρωπαϊκό Νότο, δηλαδή σε Ισπανία, Πορτογαλία και Κύπρο, ενώ παρουσία στην Ανατολική Ευρώπη έχει στην Ρουμανία.
Στόχος της Food Plus είναι να εκμεταλλευθεί τη μεγάλη στροφή των καταναλωτών και προς ethnic κουζίνες, αλλά και το νεανικό κοινό, τη Gen Z, που προτιμά brands όπως αυτό της Taco Bell.
«Οι λάτρεις του street food θα ανακαλύψουν νέες επιλογές για κάθε στιγμή της ημέρας, ενώ θα γνωρίσουν και το Crunchy Taco που αποτελεί κλασική συνταγή Taco Bell και αναπόσπαστο προϊόν του μενού από τότε που ο Glen Bell άνοιξε το πρώτο εστιατόριο το 1962. Τα burritos, οι quesadillas και τα crispy nachos ξεχωρίζουν, ενώ το εμβληματικό Crunchwrap Supreme έχει βρει τη θέση του στη γαστρονομική παράδοση του brand», ανέφερε η εταιρεία σε προηγούμενη ανακοίνωση.
Διαβάστε επίσης:
Νέα δωρεά 300 εκ. ευρώ των ελληνικών τραπεζών στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»
Tesla: Πώς κατέκτησε την πρωτιά στη Νορβηγία
Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας στο δημόσιο Βρετανικό Πανεπιστήμιο Keele
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΠΑΕ Ατρόμητος: Για τυπικούς λόγους η σύλληψη του Βασίλειου Μπέτση ως αντιδήμαρχου Αθλητισμού
- Οι αναλυτές διχάζονται για τις τράπεζες μετά τη «σκληρή εβδομάδα» – Ευκαιρία ή παγίδα οι νέες τιμές
- Λωρίδα της Γάζας: Ανοίγει ξανά τη Δευτέρα το συνοριακό πέρασμα στη Ράφα
- Premier League: Ο Μαρινάκης απέλυσε τον Ποστέκογλου από τη Νότιγχαμ Φόρεστ
