Business

Τα τρία νέα μεγάλα στοιχήματα του ΟΤΕ

Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ


Σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης «βλέπει» ο ΟΤΕ στον κλάδο της online ασφάλισης και ειδικά των aggregators (πλατφόρμες με περισσότερες επιλογές) και εκεί βασίζεται η ανάπτυξη της ψηφιακής του πλατφόρμας COSMOTE Insurance. Όπως επισημαίνει ο Chief Commercial Officer Consumer Segment του ομίλου OTE, Κώστας Νεμπής, «ο κλάδος της online ασφάλισης και ειδικά των aggregators, έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στη χώρα μας. Βάσει έρευνας που υλοποιήσαμε σε συνεργασία με το εργαστήριο ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η αγορά ασφαλιστικών προϊόντων σήμερα αντιστοιχεί στο 9% των online αγορών, όταν σε ποσοστό 60% οι καταναλωτές δηλώνουν θετικοί να αγοράσουν ασφαλιστικά προγράμματα μέσω Internet.  Φαίνεται πάντως ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος στην Ελλάδα και γι΄αυτό είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για την αποδοχή της υπηρεσίας από τους καταναλωτές».

Για την παροχή υπηρεσιών ασφάλισης (οχήματος, κατοικίας, πρωτοβάθμιας υγείας, οδικής βοήθειας και νομικής προστασίας, συνδυαστικά με την ασφάλιση οχήματος) μέσω της ψηφιακής του πλατφόρμας, ο ΟΤΕ συνεργάζεται με 12 ασφαλιστικές εταιρείες – Interamerican και anytime του ιδίου ομίλου, Εθνική, Eurolife ERB, ergo, Allianz, AXA, Ιντερσαλονικα, Prime Insurance, Interlife Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, Interasco Ασφαλιστική Εταιρεία – και με την Mondial Assistance για την παροχή υπηρεσιών παρακολούθησης ζημιάς και νομικών συμβουλών.

«Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του COSMOTE Insurance, ως digital insurance aggregator», προσθέτει ο κ. Νεμπής, «είναι η ταχύτητα και η ευκολία. Μέσα σε 5 λεπτά, ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει το πρόγραμμα που έχει επιλέξει και να εκδώσει το ασφαλιστήριό του.  Το ίδιο γρήγορη είναι και η διαδικασία της διεκπεραίωσης σε περίπτωση βλάβης».

Νέοι τομείς δραστηριότητας

Σημειώνεται ότι το επόμενο διάστημα ο ΟΤΕ θα δραστηριοποιηθεί επίσης στις ηλεκτρονικές πληρωμές (έχει ήδη ιδρύσει νέα θυγατρική με την ονομασία «COSMOTE PAYMENTS– Υπηρεσίες Ηλεκτρονικού Χρήματος Ανώνυμος Εταιρεία» και το διακριτικό τίτλο «COSMOTE PAYMENTS») και τα διαδικτυακά παιχνίδια.

Ειδικά για το τελευταίο θεωρείται πιθανό να συνεργαστεί με κάποιον μεγάλο παίχτη του χώρου.

Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ των αποφάσεων που έλαβε η τελευταία Γενική Συνέλευση των μετόχων του ήταν η διεύρυνση του σκοπού της επιχείρησης στο καταστατικό ώστε να μπορεί να οργανώνει και διεξάγει μέσω διαδικτύου κάθε είδους παιχνίδια (τυχερών, γνώσεων κ.λ.π.).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κατασκευαστικός «πυρετός»: Real estate και τουρισμός αλλάζουν το κέντρο της Αθήνας