• Business

    Στο στόχαστρο της NS Lemos δύο aframax των ναυπηγείων Daehan

    tanker ναυλαγορά ναυτιλία


     

    Η ναυτιλιακή NS Lemos (συμφερόντων της οικογένειας Λαιμού) βρίσκεται σε συζητήσεις σε τελικό στάδιο για την απόκτηση δύο νέων τάνκερ aframax από τη νοτιοκορεατική Daehan Shipbuilding, αφότου η Jellicoe Tankers απέτυχε να πληρώσει γι’ αυτά.

    Ναυλομεσίτες που επικαλείται το TradeWinds αναφέρουν ότι η NS Lemos είναι μία από τις δύο εταιρείες που ενδιαφέρονται για τα δύο τάνκερ, χωρητικότητας 115.000 dwt, και η επικρατέστερη για την απόκτησή τους.

    Γνώστες της αγοράς εκτιμούν την αξία των δύο πλοίων, με ημερομηνία παράδοσης στο πρώτο εξάμηνο του 2017, στα 41,2 εκατομμύρια ευρώ το καθένα.

    Κάποιοι διερωτώνται πάντως γιατί η NS Lemos θέλει να αποκτήσει τα πλοία σε μία αγορά όπου οι τιμές στα κορεατικά ναυπηγεία δείχνουν πως θα υποχωρήσουν περαιτέρω, αν και σημειώνουν πως η σχετικά σύντομη ημερομηνία παραλαβής αποτελεί πιθανό κίνητρο.

    Η Jellicoe του Lars Dencker Nielsen συμφώνησε με την Daehan για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων τον Ιούνιο του 2015, έναντι περίπου 49 εκατομμυρίων ευρώ το καθένα.

    Κατόπιν, η Jellicoe παραχώρησε τη σύμβαση για τα δύο πρώτα πλοία στην Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη (που αποτελεί πελάτη και στενό συνεργάτη της), όμως ναυλομεσίτες αναφέρουν πως υπαναχώρησε από τα άλλα δύο πλοία, αποτυγχάνοντας να καταβάλει τη δεύτερη πληρωμή στην Daehan.

    Οι ίδιοι σημειώνουν ότι για να καλύψει τις ζημιές της, η Daehan θα χρειαζόταν να πουλήσει τα πλοία έναντι 42,1 εκατ. ευρώ, ενώ ένας εξ αυτών επεσήμανε πως με το deal των 41,2 εκατ. ευρώ η Daehan τα καταφέρνει «αρκετά καλά» σε μία αγορά που κινείται πτωτικά.

    Σημειώνεται ότι η Jellicoe, που ιδρύθηκε από τον Dencker Nielsen το 2012, λειτουργεί ως εμπορική και τεχνική διαχειρίστρια έξι τάνκερ aframax.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/o-martinos-diatheti-ton-pio-akrivo-stolo-pii-efoplistes-simplironoun-ti-dekada/50443



    ΣΧΟΛΙΑ