ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι συνεχώς χαμηλότερες τιμές σε συνδυασμό με τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό επιβατών αποτελούν την χρυσή τομή για την Ryanair που “βιώνει” την καλύτερή της περίοδο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας, τα κέρδη της εκτοξεύτηκαν στο 110% με έσοδα που αγγίζουν τα 103.000.000 ευρώ για το τρίτο τρίμηνο του 2015 την στιγμή που για την ίδια περίοδο το 2014 είχαν καταγραφεί κέρδη ύψους 49.000.000 ευρώ.
Τα συναρπαστικά νούμερα προέκυψαν ύστερα από μία αύξηση του 20% στον αριθμό των επιβατών και μία πτώση στο κόστος στο 5%. Παρά το τεράστιο άλμα της εταιρείας, το ποσό ήταν μικρότερο από τις προβλέψεις των οικονομικών αναλυτών που υπολόγιζαν σε 118.000.000 ευρώ κέρδη.
Η αεροπορική εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει την εμφανώς κακή εικόνα της χρησιμοποιώντας το moto “Πάντα γινόμαστε καλύτεροι” και μειώνοντας το κόστος των ναύλων κατά μέσο όρο στο 1%, για να επιδιώξουν τα όσο το δυνατόν πιο “γεμάτα” αεροπλάνα, άλλωστε το κόστος ενός γεμάτου αεροπλάνου με ενός μισοάδειου είναι σχεδόν το ίδιο όσον αφορά τα έξοδα των καυσίμων. Με τις μειώσεις των τιμών η Ryanair επιδιώκει στο σύνολο του έτους την αύξηση των επιβατών από το 1.000.000 στους 106.000.000.
Οι συνεχώς μειωμένες τιμές της Ryanair προκαλούν πονοκέφαλο στo “στρατηγείο” της Aegean στην Κηφισιά. Με τα εισιτήρια να είναι για τους δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας άλλα και του εξωτερικού να παρουσιάζουν τεράστια διαφορά στην τιμή. Για παράδειγμα η πτήση Αθήνα-Λευκωσία κοστίζει περίπου 300 ευρώ όταν το εισιτήριο της Ryan Air για την πτήση Αθήνα-Πάφο κοστίζει πέριξ των 100 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί πως η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία επωφελείται από την κατάρρευση των τιμών του πετρελαίου, καθώς τα καύσιμα αποτελούν το 40% των εξόδων της Ryanair και η αεροπορική εταιρεία κατόρθωσε μία πτώση ύψους 10% στο κόστος καυσίμων ανά επιβάτη κάθε πτήσης κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015. Όπως είναι γνωστό η τιμή του πετρελαίου έχει υποχωρήσει στο 70% κατά την διάρκεια των τελευταίων 18 μηνών.
Μάλιστα η Ryanair υποστηρίζει πως ακόμα και αν υπάρξει αύξηση στην τιμή των καυσίμων θα συνεχίσει να διατηρεί τις χαμηλές τιμές της. Ως αποτέλεσμα όλων των παραπάνω η εταιρεία προωθεί ένα πρόγραμμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με το οποίο στοχεύει στην αγορά των μεριδίων των μετόχων της δίνοντάς τους 800.000.000 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ε. Αγαπηδάκη: Πότε θα διακόπτεται η δωρεάν χορήγηση φαρμάκων για την παχυσαρκία – Ο ειδικός με τον ρόλο – «κλειδί»
- Ανάλυση mononews: Γιατί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι hot – Τιμή στόχος στα 26,08 ευρώ
- Στέφανος και Ζωή στο θέαμα της Δημοκρατίας
- Νατάσα Πασχάλη (Eurobank) στο mononews: Ετσι καταφέραμε να κάνουμε πράξη το Brain ReGain και να κτίσουμε το προσωπικό του μέλλοντος
