• Business

    Stellantis: «Γκάζι» στο σχέδιο παραγωγής 1 εκατ. οχημάτων στην Ιταλία

    • Μαρία Βε
    Carlos Tavares, CEO Stellantis

    Carlos Tavares, CEO Stellantis


    Σημαντικές και σε βάθος συνομιλίες θα ξεκινήσει με την ιταλική κυβέρνηση τον επόμενο μήνα η Stellantis, μητρική της Fiat, προκειμένου να οριστικοποιήσει μια ευρεία συμφωνία που αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, συμπεριλαμβανομένων υψηλότερων στόχων για την εγχώρια παραγωγή.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Carlos Tavares και ο υπουργός Βιομηχανίας Adolfo Urso δήλωσαν νωρίτερα φέτος ότι εργάζονταν σε μια συμφωνία για την αύξηση της ετήσιας παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ιταλία σε ένα εκατομμύριο οχήματα, χωρίς να διευκρινίσουν συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

    Μετά από προκαταρκτικές συζητήσεις, οι επίσημες συνομιλίες θα ξεκινήσουν στις 6 Δεκεμβρίου με τη συμμετοχή συνδικάτων, τοπικών παραγόντων και λόμπι της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιταλίας (ANFIA), σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του γραφείου του Urso.

    Σημειώνεται ότι η Stellantis παρήγαγε λιγότερα από 700.000 αυτοκίνητα και φορτηγά στην Ιταλία τόσο το 2021 όσο και το 2022, ενώ σύμφωνα με τις προβλέψεις, φέτος η παραγωγή θα αυξηθεί ελαφρώς.

    Ανάγκη για σειρά μέτρων

    Οι συνομιλίες θα επικεντρωθούν επίσης στην ενίσχυση της δραστηριότητας Ε&Α, στις επενδύσεις σε καινοτόμα μοντέλα οχημάτων, στην επανεκπαίδευση εργαζομένων και στη βοήθεια των προμηθευτών ανταλλακτικών αυτοκινήτων, ανέφερε το υπουργείο.

    Εκπρόσωπος της Stellantis, της μοναδικής μεγάλης ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δήλωσε ότι ο όμιλος επιβεβαιώνει την ισχυρή δέσμευσή του στη χώρα και την προθυμία του να δημιουργήσει συνθήκες για να τη διατηρήσει στο επίκεντρο της στρατηγικής του.

    Επιπλέον, στην ανακοίνωσή της η εταιρεία επανέλαβε ότι μια ευρεία συμφωνία εξαρτάται από μια σειρά μέτρων της ιταλικής κυβέρνησης, συμπεριλαμβανομένης της αναβολής ή ακύρωσης του προτεινόμενου κανονισμού euro 7 για τις εκπομπές ρύπων οχημάτων, τα κίνητρα πωλήσεων EV, την ανάπτυξη δικτύου χρέωσης και το χαμηλότερο ενεργειακό κόστος.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η Fiat Chrysler, η οποία συγχωνεύθηκε με τη γαλλική PSA στις αρχές του 2021 για να δημιουργήσει το Stellantis, παρήγαγε για τελευταία φορά περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα στην Ιταλία το 2017.

    Διαβάστε επίσης: 

    Βασίλης Μπακολίτσας: 2+2 νεότευκτα τάνκερ για την Sea Pioneer Shipping

    BrainReGain-Ελληνισμός Εν Δράσει- Ενισχύεται με 7 νέα μέλη η συμμαχία επαναπατρισμού

    Interwood-Ξυλεμπορία: Νέος οικονομικός διευθυντής ο Ιωάννης Πανταζής



    ΣΧΟΛΙΑ