• Business

    Σταθερή κερδοφορία για την Pyxis Tankers παρά τις δυσκολίες – Αισιόδοξος ο Β. Βαλεντής

    Βαλέντιος Βαλεντής ναυτιλία

    Βαλέντιος Βαλεντής, εφοπλιστής Pyxis Tankers


    Σταθερή κερδοφορία κατέγραψε στο δεύτερο τρίμηνο του 2016 η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers, παρά τις δυσκολίες στην αγορά των τάνκερ μεταφοράς προϊόντων, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Βαλέντιο Βαλεντή, να δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον.

    Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή εταιρεία παρουσίασε καθαρά κέρδη ύψους 407.000 δολαρίων, σημαντικά αυξημένα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015, όταν είχε καταγράψει κέρδη 270.000 δολαρίων. Το EBITDA της Pyxis Tankers βελτιώθηκε κατά 10%, στα 2,61 εκατομμύρια δολάρια.

    Με τα δεδομένα αυτά, τα κέρδη της εταιρείας στο πρώτο εξάμηνο ανήλθαν στα 1,48 εκατομμύρια δολάρια, έναντι 1,61 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2015.

    Τα έσοδα της Pyxis από δρομολόγια αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 10,1%, στα 7,89 εκατομμύρια δολάρια, χάρη στις αυξημένες τιμές ναύλωσης και στις περισσότερες λειτουργικές ημέρες, την ίδια στιγμή που τα λειτουργικά κόστη του στόλου της εταιρείας παρέμειναν σταθερά στα 3,3 εκατομμύρια δολάρια.

    Ο Βαλέντιος Βαλεντή απέδωσε τις δυσκολίες της αγοράς στα υψηλά αποθέματα προϊόντων που προκλήθηκαν από τη μετρίαση της ζήτησης για καύσιμα και στην αύξηση του στόλου. Ωστόσο, επεσήμανε πως η Pyxis Tankers, διαθέτοντας πέντε με έξι πλοία σε χρονοναύλωση, παραμένει προστατευμένη από αυτές τις δυσκολίες.

    «Έχουμε μία θετική προοπτική για τον τομέα των τάνκερ προϊόντων για το τέταρτο ημερολογιακό τρίμηνο του 2016, ιστορικά μία εποχικά ισχυρή περίοδο, και έπειτα, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για τη μεταφορά διυλισμένων προϊόντων αναμένεται να ξεπεράσει την καθαρή αύξηση του παγκόσμιου στόλου τάνκερ μεταφοράς προϊόντων MR, που είναι ο κύριος τομέας ενδιαφέροντός μας», δήλωσε ο κ. Βαλεντής.

    Ο ίδιος εκτίμησε ότι η Pyxis βρίσκεται σε καίρια θέση για να επωφεληθεί από την ανάκαμψη που αναμένει στην αγορά, ενώ υπογράμμισε πως η εταιρεία θα αναζητήσει επιλεκτικές προσθήκες πλοίων, «αναγνωρίζοντας πως το κόστος και η διαθεσιμότητα κεφαλαίου συνεχίζουν να είναι πολύ προκλητικά».

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/andi-case-o-ischiros-andras-tis-clarksons-lei-oti-anakampsi-ine-thema-chronou/67803



    ΣΧΟΛΙΑ