• Business

    Σπριντ του Σάμι Φάις με Under Armour και UGG

    Ο επιχειρηματίας Σάμι Φάις της Fais Group

    Ο επιχειρηματίας Σάμι Φάις


    Mε ναυαρχίδα το brand Under Armour αλλά και την UGG η Unlimited Sport του ομίλου Φάις διευρύνει το αποτύπωμά της στην αγορά εμφανίζοντας ισχυρές επιδόσεις για άλλη μια χρονιά.

    Η εταιρεία με επικεφαλής τον Σάμι Φάις  σημείωσε πέρυσι αύξηση πωλήσεων κατά 23% φτάνοντας στα 60,293 εκατ. ευρώ με ανοδική πορεία σε όλα τα brand που αναπτύσσει, έχοντας πλέον καταστεί ένας από τους ισχυρούς παίκτες στην αγορά αθλητικών και υπόδησης. Τη μεγαλύτερη ώθηση ωστόσο έδωσε η Under Armour, την οποία αντιπροσωπεύει αποκλειστικά σε Ελλάδα και Κύπρο. Οι χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25% ενώ η λιανική κινήθηκε ανοδικά κατά 32% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

    Στα πλαίσια της ανάπτυξης της, η εταιρεία στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2024 προχώρησε στην ανακαίνιση του Under Armour Brand House στη Γλυφάδα και παράλληλα τον Αύγουστο 2024 εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα της Under Armour επί της οδού Βουλής στην Ερμού.  Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν πρόσφατα σε ανοδική τροχιά κινείται και το brand UGG, καθώς οι πωλήσεις χονδρικής αυξήθηκαν κατά 18%. Μεταξύ των σημάτων που έκαναν άλμα τζίρου στην περσινή χρήση ήταν και το Technogym, ιταλικό brand στην αγορά εξοπλισμού γυμναστηρίων την αντιπροσώπευση του οποίου έχει ο όμιλος Φάις από το 2019.

    Η ανοδική πορεία των πωλήσεων είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας με τα EBITDA της χρήσης 2023 να ανέρχονται σε  13,335 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 36% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Τα μικτά αποτελέσματα της χρήσεως 2023 προσδιορίστηκαν σε ποσοστό 43% του κύκλου εργασιών έναντι 38% της προηγούμενης χρήσεως ενώ τα  κέρδη της χρήσης ανήλθαν σε  4,718 εκατ. ευρώ έναντι 5,694 εκατ. ευρώ.

    Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις ξεκίνησε η διανομή στην χονδρική της FIT FLOP και παράλληλα η ζήτηση για UGG προϊόντα αναμένεται να παραμείνει πολύ ισχυρή σε επίπεδο χονδρικής και λιανικής Η εταιρεία αναμένεται να διατηρήσει το δυναμισμό των πωλήσεων της και της κερδοφορίας της για το 2024. Η Διοίκηση εκτιμά ότι οι στόχοι της θα επιτευχθούν καθώς οι συνθήκες της αγοράς είναι σήμερα τέτοιες που ευνοούν εταιρείες με ισχυρή οργάνωση, μεγάλο μέγεθος, εμπειρία της αγοράς και ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής.

    Πάντως στο  πρώτο εξάμηνο του 2024 οι πωλήσεις εμφανίζουν οριακή μείωση κατά 2% ωστόσο η διοίκηση της εταιρείας αναμένει αντιστροφή του κλίματος στο δεύτερο εξάμηνο.

    Διευρύνουν αποτύπωμα Puma και New Era

    Την ίδια ώρα και η SportWind ΑΕ, που εντάσσεται στον όμιλο Φάις, και αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της Puma για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία, του brand New Era ενώ παράλληλα είναι και ο master franchisee της Ισπανικής φίρμας «MANGO» κινείται με έντονα ανοδικούς ρυθμούς.  Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε πέρυσι κατά  15%, φτάνοντας τα 46,121 εκατ. ευρώ. Η μεγαλύτερη άνοδος καταγράφηκε στο  brand New Era (+62%),  οι πωλήσεις των προϊόντων της Mango, της ισπανικής φίρμας μόδας, σημείωσαν αύξηση 23%, ενώ η Puma παρουσίασε αύξηση 5% στις χονδρικές πωλήσεις.

    Και η φετινή χρονιά αναμένεται να έχει θετικό πρόσημο για τη SportWind. Στο πρώτο εξάμηνο οι πωλήσεις έκαναν άλμα κατά 19% ενώ ήδη έχει κάνει κινήσεις επέκτασης του δικτύου που θα αποδώσουν ακόμη περισσότερο, όπως το άνοιγμα του νέου flagship καταστήματος της Puma στη Γλυφάδα το 2024. Παράλληλα προγραμματίζεται στις αρχές του 2025 το άνοιγμα νέο καταστήματος στο The Mall Athens. Επιπλέον, στην οικονομική έκθεση τονίζεται πως το 2024 σηματοδότησε την έναρξη αποκλειστικής διανομής για το brand LEVI’S σε Ελλάδα και Κύπρο, προσθέτοντας ένα ακόμα ισχυρό και διεθνώς αναγνωρισμένο brand στο χαρτοφυλάκιο της Sportswind.

    Διαβάστε επίσης

    Το σχέδιο του Νίκου Λαβίδα για να «πατήσει γκάζι» η ΑΒ Βασιλόπουλος

    Isomat: Επενδυτικό πλάνο 23,5 εκατ. ευρώ και one stop shop για τις ενεργειακές αναβαθμίσεις

    Σκλαβενίτης: Πατάει «γκάζι» και στη βιομηχανία με τη Meat House

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ