• Business

    Σούπερ μάρκετ: Το εκπτωτικό μοντέλο της Mere στο «μικροσκόπιο» της αγοράς – Τι σχεδιάζουν οι μεγάλοι παίκτες

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη

    Ολοκλήρωσε τις προσλήψεις η ρωσική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mere


    Με καθυστέρηση κάποιων μηνών λόγω της πανδημίας, η Mere φέρεται να «μετρά αντίστροφα» για την έναρξη λειτουργίας της στην ελληνική αγορά.

    Πληροφορίες προσκείμενες στη ρωσική αλυσίδα αλλά και πληροφορίες της αγοράς θέλουν τους Ρώσους λιανέμπορους να σχεδιάζουν –εκτός απροόπτου- το άνοιγμα του πρώτου καταστήματός επί ελληνικού εδάφους, αύριο, με την αρχή να γίνεται στη Λάρισα και να ακολουθούν η Κόρινθος, η Τρίπολη, ο Λαγκαδάς και το Αγρίνιο.

    Το ενδιαφέρον στην αγορά είναι μεγάλο και όλοι περιμένουν την αντίδραση των Ελλήνων καταναλωτών στην πρόταση που θα λανσάρει η Mere, η οποία βασίζεται στις πολύ φθηνές τιμές (και λιτή σχεδόν σπαρτιάτικη παρουσίαση των προϊόντων. Τα καταστήματα των Ρώσων, όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, δεν μοιάζουν σε τίποτα τα καταστήματα των άλλων σούπερ μάρκετ της χώρας, καθώς θυμίζουν περισσότερο με χονδρεμπορική αποθήκη αγοράς προϊόντων και διαθέτουν μικρή γκάμα προϊόντων (περίπου 250 κωδικοί).

    Γνωστός λιανέμπορος αναφέρει πως το εκπτωτικό μοντέλο που πρεσβεύει η Mere κινείται σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση από τις τάσεις που επικρατούν στην ελληνική αγορά, τονίζοντας πως ακόμη και o βασικός discounter της χώρας (η γερμανική Lidl) έχει προσαρμοσθεί στην «ελληνική πραγματικότητα» και επενδύει στην αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι η προσθήκη ενός ακόμη ισχυρού παίκτη, ο οποίος βασίζεται στις φθηνές τιμές θα εντείνει τον ανταγωνισμό και κατ’ επέκταση των «πόλεμο τιμών» που βρίσκεται σε εξέλιξη. Ήδη, οι μεγάλες αλυσίδες όπως η Σκλαβενίτης, η ΑΒ Βασιλόπουλος, τα My Market, η Μασούτης, η Γαλαξίας και η Lild έχουν προαναγγείλει επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ σε προωθητικές ενέργειες και προσφορές.

    Η Mere είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα discount στην Ρωσία, με 1.200 καταστήματα σε όλη την χώρα. Υποστηρίζει πως προσφέρει στους καταναλωτές όλα τα είδη, τρόφιμα και μη, σε τιμές 30 έως και 80% χαμηλότερες από τις τιμές της αγοράς ενώ συνεργάζεται απευθείας με τους παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους. Δραστηριοποιείται επίσης στην Γερμανία, την Πολωνία, την Ρουμανία, την Λετονία, την Λιθουανία, την Εσθονία, την Κίνα και άλλες χώρες ενώ σχεδιάζει επέκταση σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες χώρες.

    Αρ. Παντελιάδης (METRO) στο mononews: «Έτσι διπλασιάσαμε τα κέρδη μας» – Τι λέει για Mere και προσφορές



    ΣΧΟΛΙΑ