• Business

    Σκρέκας: Εως 15% η εξοικονόμηση χρημάτων μέσω του e-katanalotis

    Ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Κώστας Σκρέκας

    Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας


    Με το e-katanalotis τα νοικοκυριά ενημερώνονται για τις αποκλίσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ και μπορούν να εξοικονομήσουν έως και 15% από τις αγορές τους ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open.

    Ο υπουργός ανέφερε και ένα παράδειγμα με τις βρεφικές πάνες όπου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τιμή από 7,96 ευρώ μέχρι 14,42 ευρώ, δηλαδή μέσω της εφαρμογής, ένα νοικοκυριό μόνο από αυτό το προϊόν μπορεί να εξοικονομήσει πάνω από 5 ευρώ. «Οι καταναλωτές μέσω της εφαρμογής, που έκανε η κυβέρνηση μας, βλέπουν ποιος πουλάει φθηνότερα. Δεν θα σταματήσουμε να παλεύουμε για να προστατεύσουμε το ελληνικό νοικοκυριό», πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας.

    Επίσης, τόνισε ότι ο πληθωρισμός τροφίμων έχει αρχίσει να αποκλιμακώνεται. Ειδικότερα στα σούπερ μάρκετ κυμάνθηκε στο 0,28% τον Μάρτιο. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάρτιο μάλιστα, ο πληθωρισμός τροφίμων έχει μειωθεί κατά 40%. «Η Ελλάδα από το 2019 μέχρι το 2024, έχει συνολικά τον χαμηλότερο γενικό πληθωρισμό στην Ευρώπη. Στην 4ετία, στα τρόφιμα είχαμε 30,1% πληθωρισμό και δείτε πόσο είχαν άλλες χώρες. Ο τζίρος ανά τετραγωνικό μέτρο στα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, είναι ο μισός από αυτόν στη Ρουμανία και κατά 30% χαμηλότερος από την Πορτογαλία. Έχουμε πολλές αίθουσες, έχουν πολλά λειτουργικά οι αλυσίδες και μικρότερο τζίρο. Τα σούπερ μάρκετ θα είχαν υπερκέρδη αν δεν βάζαμε το πλαφόν».

    Σταδιακή αποκλιμάκωση στην τιμή της βενζίνης

    Ο υπουργός υποστήριξε ότι έχει ξεκινήσει η σταδιακή αποκλιμάκωση και στις τομές των καυσίμων ενώ αναφέρθηκε και στον ΦΠΑ σημειώνοντας, ότι μελετήθηκε η μείωσή του αλλά, όπως εξήγησε, δεν θα είχε αποτύπωμα στην τσέπη του καταναλωτή, ενώ παράλληλα θα επιβάρυνε τα δημόσια έσοδα που είναι απαραίτητα για να στηριχθούν τομείς όπως η υγεία και η παιδεία.

    «Η κυβέρνηση θα συνεχίσει τον αγώνα κατά της ακρίβειας μέχρι ο καταναλωτής να το νιώσει στην τσέπη του», ανέφερε ο κ. Σκρέκας, τονίζοντας ότι δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο πλαφόν στο κέρδος, τους ελέγχους, τα πρόστιμα και την διαφάνεια στις τιμές.

    Διαβάστε επίσης:

    Sanofi: Μega deal $1.2 δισ. με την Novavax – Νέα εποχή για τα εμβόλια

    Epsilon Net: Ξεπερνά το 72% το ποσοστό της Ginger Digital BidCo

    Premia Properties: Αύξηση 21% στη λειτουργική κερδοφορία 3μήνου



    ΣΧΟΛΙΑ