• Business

    Συμεών Παληός: Τι βλέπουν οι αναλυτές και ανεβάζουν την τιμή-στόχο για τη μετοχή της Diana

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Πριν από λίγο καιρό η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, είχε προχωρήσει σε συμφωνία με τους δανειστές της, με θέμα την τροποποίηση δύο δανειακών της συμβάσεων, οι οποίες περιέχουν όρους που απαγορεύουν στην εταιρεία να προσθέσει οποιοδήποτε πλοίο στο στόλο της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, είτε πρόκειται για νεότευκτο είτε για μεταχειρισμένο.

    Ωστόσο, νέα εξέλιξη στην υπόθεση αποτελεί το ότι η Stifel έθεσε νέα τιμή-στόχο για τη μετοχή της Diana καθώς πιστεύει ότι η εταιρεία μπορεί να παρουσιάσει ευκαιρίες ανάπτυξης παρά τις περιπέτειες που έχει με τους δανειστές της.

    Συγκεκριμένα, η Stifel αύξησε την τιμή-στόχο της μετοχής στα 2,5 δολάρια ανά τεμάχιο, τη στιγμή που η καθαρή της αξία τοποθετείται στα 1,85 δολάρια.

    Η επενδυτική τράπεζα προχώρησε σε αυτές τις ανακοινώσεις παράλληλα με την εκτίμησή της ότι η πρόσφατη βελτίωση των συνθηκών της ναυλαγοράς δεν αναμένεται να συνεχιστεί παρά το γεγονός ότι οι τιμές των φορτηγών πλοίων έχουν φτάσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

    Ο αναλυτής της Stifel, Ben Nolan, ωστόσο, δεν πιστεύει ότι η Diana θα προχωρήσει σε αγορές σύντομα, καθώς δεν έχει περάσει παρά μόλις ένας μήνας από τότε που προσέλαβε οικονομικό σύμβουλο να βοηθήσει στις προσπάθειες τροποποίησης των δανειακών της συμβάσεων και να αναβάλλει τις πληρωμές των δόσεων.

    Χαρακτηριστικά ο Nolan δήλωσε ότι “Η Diana είναι μια από τις λίγες ναυτιλιακές που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές ξηρού φορτίου και έχει δυνατότητες να πραγματοποιήσει αρκετές απευθείας εξαγορές από εταιρείες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, χάρη στον ισχυρό της ισολογισμό και την πρόσβαση που έχει σε ελκυστικά κεφάλαια”.

    Παρόλα αυτά, ο Nolan δεν θεωρεί πως η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη Diana θα πραγματοποιήσει εξαγορές σύντομα – λόγω της φύσης της νέας τροποποιημένης συμφωνίας που της το απαγορεύει – όμως πιστεύει ότι η διοίκηση της ναυτιλιακής θα αναζητήσει τις όποιες ευκαιρίες πιθανόν παρουσιαστούν.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι σημαντικές παράμετροι των τροποποιήσεων της συμφωνίας με τους δανειστές της αποτελούν ότι η εταιρεία του κ. Παληού δε θα μπορεί να εισάγει επιπλέον τονάζ στο στόλο της μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου του 2018 ενώ επίσης δεν της επιτρέπεται να δημιουργήσει και επιπρόσθετο χρέος.

    Επιπλέον, η συμφωνία προβλέπει ότι η Diana θα παρέχει το χωρητικότητας 4.932-teu φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων YM Los Angeles (κατασκευής 2006) ως εγγύηση, το οποίο θα το αντικαταστήσει με το πλοίο 6.541-teu Puelo που έχει κι εκείνο κατασκευαστεί το έτος 2006.

    Αξίζει να αναφερθεί βέβαια ότι την προηγούμενη εβδομάδα είχε κυκλοφορήσει μια φήμη στην αγορά ότι η εταιρεία του κ. Παληού συνδεόταν με την εξαγορά του νεότευκτου φορτηγού πλοίου Lowlands Audacity χωρητικότητας 180.000-dwt, το οποίο κατασκευάζεται αυτή την περίοδο στα κινεζικά ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co. Ltd. (SWS).

    Όμως, κάτι τέτοιο σαφώς και δεν ισχύει, ειδικά μετά τη δημοσιοποίηση του περιεχομένου της νέας τροποποιημένης συμφωνίας που έκανε η ναυτιλιακή με τις πιστώτριες τράπεζες.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/proidopiitika-pira-apo-ton-nasdaq-gia-tin-ocean-rig-tou-g-ikonomou/77842



    ΣΧΟΛΙΑ