Η κρίση πλεονάζουσας χωρητικότητας της ναυτιλίας εμπορευματοκιβωτίων, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει, θα κορυφωθεί το 2027.

Μέχρι τότε, θα έχουν επιτευχθεί τα επίπεδα που είχαν ήδη επιτευχθεί το 2016, όταν ο τομέας βίωσε έντονο ανταγωνισμό στις μεταφορές εμπορευμάτων λόγω χαμηλής ζήτησης και πλεονάζουσας χωρητικότητας φορτίου, ο οποίος εκπορεύεται από ναυτιλιακές εταιρείες που επιδιώκουν να κερδίσουν ή να υπερασπιστούν το μερίδιο αγοράς εις βάρος της κερδοφορίας.

1

Σύμφωνα με την Sea-Intelligence εκτιμά μια κορύφωση της πλεονάζουσας χωρητικότητας φορτίου το 2027, την οποία οι αναλυτές εκτιμούν ότι θα είναι ίση με αυτή του 2016, αλλά θα εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από αυτήν που παρατηρήθηκε κατά την οικονομική κρίση του 2009.

Η εταιρεία αναλυτών προειδοποιεί ότι ενδέχεται να χρειαστεί να αναθεωρηθούν αρκετά δεδομένα.

Το πρώτο είναι ότι η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας θα επιλυθεί μέχρι τα μέσα του 2026, οδηγώντας στην επιστροφή σημαντικής χωρητικότητας φορτίου στην αγορά.

Ένα άλλο είναι ότι την ίδια χρονιά, η χωρητικότητα που θα υποχρεωθεί να αποσυρθεί, λόγω διαλύσεων, θα φτάσει το 13% του παγκόσμιου στόλου που είναι 20 ετών ή μεγαλύτερος.

Ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη, εξηγεί η Sea-Intelligence, είναι ο εμπορικός πόλεμος που εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ, ο οποίος θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά, μειώνοντας τη ζήτηση μεταφορών.

 

Διαβάστε επίσης 

Star Bulk (Πέτρος Παππάς): Διορίστηκε ο Mikkel Storm Weum στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας

Intralot: Υπέρ των Ελλήνων η κατανομή των νέων μετοχών – Ποιοι έβαλαν το «φρέσκο χρήμα» στην ΑΜΚ

Οταν ο Ζαμπέτας είπε στον Ωνάση: «Γειά σου Τέλη μπατίρη» και ο Ελληνας κροίσος τον αποκάλεσε «Προλετάριο»