Ο Μπιλ Γκέιτς, ιδρυτής της TerraPower, συναντήθηκε με τον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του ναυπηγικού ομίλου HD Hyundai, Τσουνγκ Κισούν, στη Σεούλ, για να προωθήσει μια στρατηγική συνεργασία που στοχεύει στην πρόωση με μικρό αρθρωτό αντιδραστήρα (SMR) στις θαλάσσιες μεταφορές.

Η συνάντηση, μετά από τις αρχικές συζητήσεις που έγιναν τον Μάρτιο στις Ηνωμένες Πολιτείες, επικεντρώθηκε στην επέκταση των αλυσίδων εφοδιασμού και στην ανάπτυξη τεχνολογίας ταχέων αντιδραστήρων με ψύξη νατρίου για την παραγωγή ενέργειας.

1

Η HD Hyundai έχει ήδη συμβόλαιο για την παραγωγή πλοίων για αυτούς τους αντιδραστήρες επόμενης γενιάς και και οι δύο επιχειρηματικές ομάδες στοχεύουν στη μετάβαση σε λύσεις θαλάσσιας πυρηνικής ενέργειας.

Ο Τ. Chung χαιρέτισε τη συμφωνία ως «αλλαγή των συσχετισμών» στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού πυρηνικής ενέργειας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της TerraPower, Chris Levesque, επανέλαβε την εμπιστοσύνη του στο προωθούμενο έργο, αναφέροντας την παραγωγική ικανότητα της HD Hyundai ως κρίσιμη για την παρουσία της στην αγορά.

Η HD Hyundai έχει ήδη παρουσιάσει ένα σχέδιο πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 15.000 TEU που τροφοδοτείται από έναν μικρό αρθρωτό αντιδραστήρα (SMR), έλαβε έγκριση κατ’ αρχήν από τον Νηογνώμονα ABS και έχει δεσμεύσει πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη πυρηνοκίνητων πλοίων έως το 2030.

Η κορεάτικη ναυπηγική εταιρεία διερευνά επίσης την πιθανότητα ανάπτυξης πλωτών πλατφορμών για πυρηνικές φορτηγίδες, όπως και ένα έργο πλοίου με κινητήρα SMR 240 MW και μια υπέργεια πλατφόρμα παραγωγής υδρογόνου, οι οποίες έχουν ήδη λάβει την κατ’ αρχήν έγκριση της ABS.

Διαβάστε επίσης

HSBC και ΒofA για ΧΑ: Οι ξένοι επενδυτές «βλέπουν» Ελλάδα – Η πρόταση της Euronext θα έχει θετικό αντίκτυπο

Νέος διαγωνισμός για την σίτιση των δομών: Ο Πλεύρης, ο Σταμπουλίδης και η απόφαση – έκπληξη

Πλειστηριασμοί ακινήτων: 5 πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις που αλλάζουν τα δεδομένα