• Ναυτιλία

    Σ. Παληός: Μία πώληση και δύο συμφωνίες με αυξημένα ναύλα για τη Diana Shipping

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping


    Tην πώληση ενός φορτηγού πλοίου και την υπογραφή συμβολαίων ναύλωσης για δύο πλοία της με υψηλότερες από τις υφιστάμενες τιμές, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού.

    Ειδικότερα, η εταιρεία έκανε γνωστό ότι υπέγραψε συμφωνία για την πώληση του πλοίου, τύπου panamax, Αlcyon, κατασκευής 2001, στην τιμή των 7,45 εκατ. δολ. πριν από τις προμήθειες. Το πλοίο θα παραδοθεί στο νέο ιδιοκτήτη το αργότερο μέχρι τις 7 Ιανουαρίου 2019.

    Παράλληλα, η ναυτιλιακή συμφώνησε την επέκταση υφιστάμενου συμβολαίου ναύλωσης με την Ausca Shipping Limited, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, για το πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax, Oceanis, χωρητικότητας 75,211 dwt, που κατασκευάστηκε το 2001.

    Τα ακαθάριστα ημερήσια ναύλα ανέρχονται σε 10,350 δολ., μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων, έναντι 7.000 δολ. (μειόν 5% προμήθεια) που είναι σήμερα. Η περίοδος ναύλωσης θα ξεκινήσει στις 16 Νοεμβρίου 2018 και θα διαρκέσει το λιγότερο μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2020 με δυνατότητα να φτάσει μέχρι και τις 31 Μαρτίου 2020.

    Παράλληλα, η Diana Shipping υπέγραψε και δεύτερη συμφωνία με την Ausca Shipping Limited, που αφορά στο panamax Clio, χωρητικότητας 73,691 dwt και κατασκευής 2005.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα ημερήσια ακαθάριστα ναύλα συμφωνήθηκαν στα 10.600 δολάρια, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων, ενώ η περίοδος ναύλωσης ξεκίνησε στις 10 Νοεμβρίου και θα έχει διάρκεια από 10 έως 13 μήνες.

    Το πλοίο Clio ήταν προηγουμένως ναυλωμένο από την Phaethon International Company AG, με ημερήσια ακαθάριστα ναύλα 8.550 δολ. ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων.

    Οι δύο συμφωνίες αναμένεται να φέρουν στα ταμεία της ναυτιλιακής 7,37 εκατ. δολ. ακαθάριστα έσοδα, για το minimum χρονικό διάστημα ναύλωσης.

    Ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 48 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, (4 Newcastlemax, 14 Capesize, 5 Post-Panamax, 5 Kamsarmax και 20 Panamax), συνολικής χωρητικότητας 5,8 εκατ. dwt και μέσης ηλικίας 9,22 ετών.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Aρ. Πίττας: Η νέα κίνηση του εφοπλιστή στην αγορά ξηρού φορτίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: Σκέψεις για νέες παραγγελίες από την Capital Gas

    MH ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Γιουρούκος: Μετά το super deal, συμφωνία για ναύλωση 4 πλοίων της Poseidon

     



    ΣΧΟΛΙΑ