• Ναυτιλία

    Σ. Μόλαρης: Παραγγελία για 4+4 τάνκερ σχεδιάζει η Empire Navigation

    Σταμάτης Μόλαρης Empire Bulkers

    Σταμάτης Μόλαρης, επικεφαλής Empire Bulkers


    Σε προχωρημένες συζητήσεις με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo βρίσκεται η ναυτιλιακή Empire Navigation του Έλληνα εφοπλιστή Σταμάτη Μόλαρη για μία πιθανή παραγγελία νεότευκτων τάνκερ, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει την ανανέωση του στόλου της, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.

    Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για μία παραγγελία έως και οκτώ τάνκερ MR (τέσσερα συν οψιόν για ακόμα τέσσερα) χωρητικότητας 50.000 dwt, αξίας άνω των 280 εκατομμυρίων δολαρίων, προς παράδοση το 2020. Η εταιρεία φέρεται να σχεδιάζει τη ναύλωσή τους από την αμερικανική εταιρεία Cargill.

    “Το συμβόλαιο για τα νεότευκτα δεν έχει ακόμα υπογραφεί, αλλά νομίζουμε ότι θα γίνει”, ανέφερε μία από τις πηγές.

    Αν οι πληροφορίες επιβεβαιωθούν, θα είναι η πρώτη παραγγελία νεότευκτων πλοίων της εταιρείας από ιδρύσεώς της, το 2009.

    Ο στόλος της Empire Navigation, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, αποτελείται από 14 τάνκερ, εκ των οποίων τα πέντε είναι suezmax και τα υπόλοιπα MR. Τον περασμένο Απρίλιο η εταιρεία φέρεται να πούλησε το πλοίο Phoenix (χωρητικότητας 50.500 dwt, κατασκευής 2006) έναντι 15 εκατομμυρίων δολαρίων στη νεοϊδρυθείσα εταιρεία AG Shipping & Energy, ενώ το καλοκαίρι του 2017 πούλησε επίσης το πλοίο Kirstin (χωρητικότητας 50.100 dwt, κατασκευής 2009) στην Norden έναντι 19,35 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το TradeWinds.

    Ο Σταμάτης Μόλαρης δραστηριοποιείται επίσης στην αγορά του ξηρού φορτίου με την εταιρεία Empire Bulkers, η οποία πρόσφατα πούλησε ένα supramax 15ετίας που είχε αγοράσει πριν από δύο χρόνια με κέρδος που άγγιξε το 75%.

    Σύμφωνα με πληροφορίες από το ναυλομεσιτικό κλάδο, η εταιρεία του κ. Μολάρη προχώρησε στην πώληση του bulk carrier Mastro Nikolas(χωρητικότητας 53.609-dwt και κατασκευής 2003) για 9,5 εκατ. δολάρια.

    Το κατασκευασμένο στα ναυπηγεία Iwagi Zosen πλοίο είχε περάσει στην κατοχή της Empire πριν από δύο χρόνια όταν και το είχε αγοράσει από την επίσης ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Kargo Carriers έναντι 5,4 εκατ. δολαρίων.

    Τότε η ναυτιλιακή του κ. Μόλαρη είχε δώσει συνολικά 14,9 εκατ. δολάρια για την αγορά δύο bulkers από την Kargo.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Καθηλώνει ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου μιλώντας σε 20χρονα παιδιά: Να είστε έτοιμοι για το σάλτο στο κενό

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Κούστας: Θετικό το α’ τρίμηνο του έτους για τη Danaos. Τα οικονομικά στοιχεία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Οικονόμου – Total: Ποια εταιρεία μπαίνει σφήνα ανάμεσα στην Cardiff και την Sovcomflot



    ΣΧΟΛΙΑ