• Ναυτιλία

    Π. Παναγιωτίδης: Κινήσεις για την ενίσχυση της μετοχής της Castor Maritime – Παραμένει κάτω του ενός δολαρίου


    Κινήσεις για την ενίσχυση της τιμής της μετοχής της ανακοίνωσε η ναυτιλιακή  Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη.

    Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία έχει διαθέσει από τις αρχές του έτους πάνω από 300 εκατ. δολάρια για εξαγορές μεταχειρισμένων πλοίων ενισχύοντας σημαντικά τον στόλο της, ο τίτλος της εξακολουθεί να διαπραγματεύεται κάτω από το κατώτατο επιτρεπτό όριο της αγοράς Nasdaq, που είναι το ένα δολάριο.

    Η ναυτιλιακή γνωστοποίησε ότι θα προχωρήσει σε reverse split των κοινών μετοχών της σε αναλογία 1 προ1 10, το οποίο θα ισχύσει από τη συνεδρίαση ης 28ης Μαΐου 2021.

    Συγκεκριμένα, κάθε 10 μετοχές της θα γίνουν μία, με αποτέλεσμα ο αριθμός τους να διαμορφωθεί σε περίπου 90 εκατομμύρια μετοχές από 899,6 εκατομμύρια μετοχές που είναι σήμερα.

    Ο τίτλος έκλεισε στη συνεδρίαση της Παρασκευής με πτώση 0,45%, στα 0,42 δολάρια. Μετά το reverse split  η τιμή της δυνητικά θα κυμανθεί πάνω από τα 4 δολάρια.

    Η Castor Maritime ανακοίνωσε δύο ακόμη εξαγορές πλοίων εντός του τρέχοντος μηνός, για τα οποία δαπάνησε πάνω από 60 εκατ. δολάρια.

    Στις αρχές Μαΐου εξαγόρασε ένα φορτηγό πλοίο τύπου kamsarmax, κατασκευασμένο το 2013 σε ιαπωνικό ναυπηγείο έναντι 21 εκατ. δολαρίων. Λίγο αργότερα, απέκτησε δύο ακόμη bulkers panamax, κατασκευής 2013 και 2014, στις τιμές 19,06 εκατ. δολάρια και 21 εκατ. δολάρια αντίστοιχα.

    Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, CEO της εταιρείας, επισήμανε ότι μετά την ολοκλήρωση των τελευταίων εξαγορών, ο στόλος της εταιρείας του θα αποτελείται από 26 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και τάνκερ (1 Capesize, 7 Kamsarmax και 10 Panamax bulkers, καθώς και 1 Aframax, 5 Aframax/LR2 και 2 MR1 τάνκερ).

    Η ανάπτυξη της ναυτιλιακής είναι ραγδαία αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι πριν από δύο χρόνια, τον Φεβρουάριο του 2019 που οι μετοχές της εισήχθησαν στην αγορά Nasdaq, διέθετε στο στόλο της μόλις ένα πλοίο, το Magic P (χωρητικότητας 76.500 dwt, κατασκευής 2004), που απέκτησε έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.

    Αναφορικά με τη μετοχή της, υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Φεβρουαρίου βρέθηκε στο στόχαστρο των μικροεπενδυτών, μελών της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης Reddit, οι οποίοι ανταλλάσσουν απόψεις στο φόρουμ WallStreetBets και τοποθετούνται μαζικά σε μετοχές, ωθώντας τις τιμές τους υψηλότερα και προκαλώντας σημαντικές απώλειες σε μεγάλα hedge funds που κατέχουν σε αυτές short θέσεις.

    Η τιμή του τίτλου από τα 0,1850 δολάρια που ήταν στις 31 Δεκεμβρίου 2020 βρέθηκε στα 1,73 δολάρια στη συνεδρίαση της 11ης Φεβρουαρίου, σημειώνοντας άνοδο 810,5% από τις αρχές του έτους. Ωστόσο, στη συνέχεια έχασε τα κέρδη και υποχώρησε και πάλι κάτω από το όριο των ενός δολαρίου.

    Διαβάστε ακόμα:

    Α. Μιχαλόπουλος (Performance Shipping): Εκτιμήσεις για σταδιακή ανάκαμψη των ναύλων στα τάνκερ – Ζημιές στο πρώτο τρίμηνο 2021

    Πέτρος Παππάς: Επιστροφή στο μέρισμα έφερε το ισχυρό πρώτο τρίμηνο της Star Bulk

    Ο μεγιστάνας John Fredriksen εξαγόρασε έξι υπό κατασκευή τάνκερ του Ευάγγελου Πιστιόλη έναντι 565,8 εκατ. δολαρίων

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

     



    ΣΧΟΛΙΑ