• Ναυτιλία

    Ο Νηογνώμονας της Ιταλίας Rina είχε 664 εκατομμύρια έσοδα και 12,5 εκατομμύρια κέρδη το 2022

    Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA πιστοποίησε το πρώτο μη επανδρωμένο σκάφος Η Ιταλικός Νηογνώμονας Rina, γνωστοποίησε ότι παρέδωσε το πιστοποιητικό κλάσης στο πρώτο σκάφος ενός μη επανδρωμένου στόλου που ανήκει στην RC Dock, η οποία είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στον ναυτικό αυτοματισμό. Επισημαίνεται ότι άλλες 19 μονάδες βρίσκονται υπό κατασκευή, οι οποίες θα μπορούν να λειτουργούν έως και 200 μίλια από την ακτή. «Τα μη επανδρωμένα πλοία αντιπροσωπεύουν ένα νέο ορόσημο για τον ναυτιλιακό τομέα» υπογραμμίζει ο RINA στην ανακοίνωσή του, διευκρινίζοντας ότι η RC Dock είναι γνωστή για την εφαρμογή των πιο καινοτόμων τεχνολογιών για την υποστήριξη της ναυτικής βιομηχανίας, όπως τα μη επανδρωμένα σκάφη επιφανείας ( Unmanned Surface Vessels – USV) , τις αυτοματοποιημένες αποβάθρες για την πρόσδεση και τον ανεφοδιασμό τους και τα συστήματα εκτόξευσης και ανάκτησης για τα USV. Ο στόλος θα διεξάγει εργασίες όπως υπεράκτιες και υποθαλάσσιες επιθεωρήσεις, συντήρηση και επισκευές μη επανδρωμένες και στη συνέχεια ελεγχόμενες εξ αποστάσεως. Οι μονάδες RC Dock, μήκους περίπου 12 μέτρων, έχουν σχεδιαστεί για τη συλλογή σημαντικών δεδομένων σχετικά με τη βαθυμετρία, το επίπεδο ρύπανσης, τα ρεύματα, τις συνθήκες του βυθού, τον καιρό και τη μετανάστευση πτηνών, καθώς και για τη διεξαγωγή περιπολιών στις ακτές για την ανίχνευση τυχόν παράνομων δραστηριοτήτων όπως όπως η πειρατεία και η παράνομη διακίνηση ουσιών και υλικών. Τα μη επανδρωμένα σκάφη θα λειτουργούν εξ αποστάσεως από μια κεντρική αίθουσα διοίκησης (που βρίσκεται επί του παρόντος στο Ijmuiden της Ολλανδίας) ή από ένα απομακρυσμένο και κινητό κέντρο ελέγχου που μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε στον κόσμο. Κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων στη θάλασσα, τα σκάφη εργασίας – που ονομάζονται Marine Autonomous Robotic Intervention Platform (MARIP) – θα παρακολουθούνται από την ξηρά, 24 ώρες και επί 7 ημέρες την εβδομάδα. Σύμφωνα με τον Guido Garufi, διευθυντή επιχειρηματικής ανάπτυξης για την Benelux και τη Βόρεια Γαλλία στο Rina, «τα τηλεχειριζόμενα αυτόνομα πλοία αναγνωρίζονται ευρέως ως το μέλλον για πολλούς τομείς της ναυτιλίας. Αυτή η πρώτη έγκριση αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της ολοένα ευρύτερης χρήσης». Επιπλέον, ο Garufi πρόσθεσε: «Πρόκειται για ένα καινοτόμο έργο στο οποίο έχουμε συνεργαστεί στενά με την RC Dock και τις Ναυτιλιακές Αρχές. Ένα θεμελιώδες θέμα που έθιξε το έργο είναι αναμφίβολα η ασφάλεια των υπολογιστών, η οποία έχει αναλυθεί και διαχειρίζεται όπως όλες οι πτυχές της ασφάλειας στη θάλασσα». Ο Ronald J. Kraft, διευθυντής και ιδρυτής της RC Dock Engineering BV, είπε τα εξής: «Για την εκτέλεση ορισμένων εργασιών, η πλοήγηση και η λειτουργία τηλεκατευθυνόμενων σκαφών έχουν αναμφισβήτητα πλεονεκτήματα. Σε περιπτώσεις όπου πρέπει να εκτελεστούν απλές εργασίες, αλλά που θα συνεπάγονταν μακρά παραμονή στη θάλασσα, ο αυτοματισμός αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια και αφαιρεί τον κίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή. Επιπλέον, τα σκάφη εργασίας μπορούν να λειτουργούν οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και στις περισσότερες συνθήκες. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα είναι πλέον απαραίτητο να υπάρχει πλήρες πλήρωμα στη θάλασσα. Οι άνθρωποι θα μπορούν να εργάζονται στην ξηρά σε ακόμη πιο ασφαλείς συνθήκες και θα εκπαιδευτούν για να εμπλουτίσουν τις δεξιότητές τους σύμφωνα με την εξέλιξη του κλάδου». Ο Kraft ολοκλήρωσε λέγοντας: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό το έργο και εκτιμούμε την επαγγελματική υποστήριξη και την εμπειρία των ειδικών της Rina. Αυτή είναι μόνο μια αρχή για τηλεκατευθυνόμενες και μη επανδρωμένες θαλάσσιες επιχειρήσεις, αλλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος εργασίας που θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και σε άλλους τομείς του κλάδου».


    Στον τομέα της ναυτιλίας, ο Rina, ο Νηογνώμονας της Ιταλίας, επιβεβαιώνει τη στρατηγική της θέση στην Ελλάδα και στην Ασία, ενώ η επιχειρηματική μονάδα Πιστοποίησης στοχεύει στην επέκταση σε ευρωπαϊκό επίπεδο και στην εδραίωση της θέσης της στην Ιταλία.

    Ο Όμιλος Rina ανακοίνωσε ότι η συνέλευση των μετόχων ενέκρινε τις οικονομικές καταστάσεις του 2022 που εμφανίζουν καθαρά έσοδα στις 31 Δεκεμβρίου 2022 ύψους 664 εκατ. ευρώ, τα οποία είναι αυξημένα κατά 21% σε σχέση με το 2021, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 12,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 8,1 εκατ. το 2021 και η καθαρή οικονομική θέση, που ομαλοποιήθηκε για τις επιπτώσεις της συναλλαγής αγοράς ιδίων μετοχών και της εξαγοράς της Patrick Engineering, ισούται με 114 εκατ. ευρώ.

    Η εταιρεία παρουσίασε επίσης το νέο στρατηγικό σχέδιο έως το 2027 επιβεβαιώνοντας τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές που επικεντρώνονται στην ενεργειακή μετάβαση και το ESG, με στόχο έσοδα περίπου τα 1,25 δισ. ευρώ.

    Το σχέδιο υποστηρίζεται από την ανάπτυξη σε όλους τους τομείς αναφοράς, από την παροχή συμβουλών μηχανικής έως τις δοκιμές, την επιθεώρηση και την πιστοποίηση, και στοχεύει στην επέκταση τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό (ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Μέση Ανατολή και την Ασία).

    Η πρόσφατη εξαγορά της Patrick Engineering – μιας εταιρείας συμβούλων μηχανικών με έδρα το Σικάγο που δραστηριοποιείται κυρίως στους τομείς των υποδομών, των μεταφορών και των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας – αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική στους τομείς Ενέργειας, Βιομηχανίας και Υποδομών & Κινητικότητας, όπου ο Rina θα επικεντρώσει τις ευκαιρίες που προσφέρεται από το επενδυτικό σχέδιο υποδομών που ανακοίνωσε η κυβέρνηση των ΗΠΑ.

    Στον τομέα της Ναυτιλίας, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη στρατηγική σημασία της Ελλάδας και της Ασίας, ενώ η επιχειρηματική μονάδα Πιστοποίησης στοχεύει στην επέκταση σε ευρωπαϊκό επίπεδο και στην εδραίωση της θέσης της στην Ιταλία. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει την πορεία της για να επιβεβαιωθεί ως παίκτης αναφοράς στον τομέα του Real Estate στην Ιταλία και όχι μόνο.

    Ο Rina θα υποστηρίξει αυτό το αναπτυξιακό σχέδιο με σημαντική οργανική ανάπτυξη: μέχρι το 2027, μάλιστα, η πρόβλεψη είναι να προσλάβει περισσότερα από 1.800 άτομα παγκοσμίως που είναι εξειδικευμένα σε τεχνικούς κλάδους και θα είναι οι πρωταγωνιστές της ψηφιακής ανάπτυξης του Ομίλου. Μεταξύ των πιο περιζήτητων προφίλ: μηχανικοί περιβάλλοντος και πληροφορικής, διευθυντές έργων και πτυχιούχοι οικονομικών επιστημών.

    Διαβάστε επίσης

    Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA πιστοποίησε το πρώτο μη επανδρωμένο σκάφος



    ΣΧΟΛΙΑ