ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πραγματοποιήθηκε στα Κεντρικά Γραφεία των Μινωικών Γραμμών στο Ηράκλειο Κρήτης ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας χρονιάς και την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Την τελετή τίμησε με την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ευγένιος, ο οποίος είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί στους χώρους των γραφείων, να συνομιλήσει και να ευχηθεί προσωπικά σε όλους τους εργαζόμενους.
Με τη σειρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, Λουκάς Σιγάλας, ευχαρίστησε θερμά τον Σεβασμιώτατο για την ιδιαίτερα σημαντική επίσκεψή του, ευχόμενος και εκείνος καλή χρονιά σε όλους τους παριστάμενους.
Διαβάστε επίσης:
Η Castor Maritime του Πέτρου Παναγιωτίδη περιμένει ακόμη την έγκριση για την Toro Corp
H Αγγελική Φράγκου παρέλαβε το πλοίο Navios Meridian
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.