array(0) {
}
        
    
Menu
0.04%
Τζίρος: 176.47 εκατ.

ΗΠΑ: Η FEMA «παγώνει» επιχορηγήσεις πολιτειών – Απαιτεί αποδείξεις για τον πληθυσμό τους 

Navios Maritime (Αγγελική Φράγκου): Έσοδα 304,1 εκατ. δολάρια και κέρδη 41,7 εκατ. δολάρια – mononewsTV

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Partners, της Αγγελικής Φράγκου, παρέλαβε τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο, του τρέχοντος έτους, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια aframax/LR2, τα οποία έχουν ναυλωθεί με μέσο ναύλο 26.349 δολάρια καθαρά ανά ημέρα για περίοδο πέντε ετών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έλληνες εφοπλιστές: Νέο κύμα παραγγελιών από τις αρχές καλοκαιριού – Στροφή στα containerships
Αγγελική Φράγκου (Navios Partners): Επένδυση 460,4 εκατ. δολ. σε 4 νεότευκτα containerships με πολυετείς ναυλώσεις
Σε ρυθμούς ανανέωσης οι Έλληνες εφοπλιστές: Τα παλιά πλοία φεύγουν, τα νέα έρχονται

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Partners, της Αγγελικής Φράγκου, παρέλαβε τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο, του τρέχοντος έτους, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια aframax/LR2, τα οποία έχουν ναυλωθεί με μέσο ναύλο 26.349 δολάρια καθαρά ανά ημέρα για περίοδο πέντε ετών.

Επίσης, η εταιρεία, κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είχε έσοδα 304,1 εκατ. δολάρια, καθαρά κέρδη 41,7 εκατ. δολάρια και EBITDA 147,6 εκατ. δολάρια. Επιπλέον, τα κέρδη ανά κοινή μετοχή, διαμορφώθηκαν σε 1,38 δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2025.

1

Η εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου προχώρησε στο πρώτο τρίμηνο σε συμφωνία που περιλαμβάνει τις πωλήσεις, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, ενός πλοίου panamax κατασκευής 2006 και ενός panamax κατασκευής 2005, καθώς και ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 2.741 TEU κατασκευής 2007 σε μη συνδεδεμένα τρίτα μέρη.

Από τις τρεις αυτές πωλήσεις, η εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου, έβαλε στα ταμεία της 34,7 εκατομμύρια δολάρια.

Οι παραδόσεις του Panamax κατασκευής 2005 και του Panamax κατασκευής 2006 ολοκληρώθηκαν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο αντίστοιχα, και η πώληση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.741 TEU αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έως το τέλος Απριλίου, έχει εξασφαλίσει βραχυπρόθεσμες, μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναύλωσης, για διάρκεια 2,1 ετών.

Η Navios Partners, γνωστοποίησε ότι έχει εξασφαλίσει επί του παρόντος το 66,3% και 43,4% των διαθέσιμων ημερών της για τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025 και για ολόκληρο το 2026, αντίστοιχα.

Η Navios Partners αναμένει συμβατικά έσοδα 714,1 εκατομμυρίων δολαρίων και 719,1 εκατομμυρίων δολαρίων για τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025 και για ολόκληρο το 2026, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την Navios Partners, η μέση ημερήσια τιμή ναύλωσης για τον στόλο είναι 25.703 δολάρια και 28.407 δολάρια για τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025 και για ολόκληρο το 2026, αντίστοιχα.

Η Navios Partners έχει εξασφαλισμένα συμβολαιοποιημένα έσοδα 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2037.

Η Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Partners, δήλωσε: “Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2025, στο οποίο αναφέραμε έσοδα 304,1 εκατομμυρίων δολαρίων, EBITDA 147,6 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη 41,7 εκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, τα κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 1,38 δολάρια για το τρίμηνο” και πρόσθεσε: “Το οικονομικό περιβάλλον τον τελευταίο μήνα ήταν ιδιαίτερα αβέβαιο, με τις παγκόσμιες προσδοκίες να επηρεάζονται από την άνευ προηγουμένου ανακοίνωση δασμών από τις ΗΠΑ, ακολουθούμενη από αναθεωρήσεις, αναθεωρήσεις και εξαιρέσεις.

Το κλίμα έγινε πτωτικό και οι χρηματοπιστωτικές αγορές των ΗΠΑ και άλλων χωρών βίωσαν εξαιρετική αστάθεια, με τις χρηματοπιστωτικές αγορές των ΗΠΑ να ανακάμπτουν μόλις την περασμένη εβδομάδα στα επίπεδα πριν από την ανακοίνωση των δασμών. Καθώς η κυβέρνηση των ΗΠΑ ελίσσεται προς ένα δασμολογικό καθεστώς που προωθεί τις πολιτικές της φιλοδοξίες, αρχίζει να διαφαίνεται ένα αχνό περίγραμμα. Φαίνεται ότι ο πιθανός αντίκτυπος στις θαλάσσιες μεταφορές μπορεί να είναι πιο περιορισμένος από ό,τι φοβόταν, αν και ακραία αποτελέσματα εξακολουθούν να είναι πιθανά”.

Η εταιρεία κατέχει και λειτουργεί έναν στόλο που αποτελείται από 69 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην, 49 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 56 δεξαμενόπλοια, που περιλαμβάνει 17 νεότευκτα δεξαμενόπλοια (11 aframax/LR2 και έξι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων MR2 ναυλωμένα με συμβόλαια bareboat), τα οποία αναμένεται να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2028, και τέσσερα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 7.900 TEU, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2027.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9

 

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιοι εφοπλιστές «σάρωσαν» την αγορά τάνκερ – Επενδύσεις 1,3 δισ. δολ. σε έξι μήνες

Το άγνωστο παιδί της Μαρίας Κάλλας και του Αριστοτέλη Ωνάση

Γιατί οι τράπεζες είναι hot, η ήττα των κερδοσκόπων στην Intralot, τι συμβαίνει με τη ΔΕΗ, ο Πρίτσας σε νέες περιπέτειες, ο μεγαλέμπορος που γίνεται… καφετζής, o εφοπλιστής με τα 209 πλοία, σε ποιους τηλεφωνεί ο Σαμαράς και ο επιχειρηματίας με το 54μετρο yacht

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιωάννης Μπρας: Ανάπτυξη, Ισορροπία και Νέες Ευκαιρίες στη 67η Γενική Συνέλευση MedCruise στο Σίμπενικ Κροατίας
O Γενικός Διευθυντής της Bank of China Europe σε συνάντηση με την Ένωση Τραπεζικών Στελεχών Ναυτιλίας
Νέο διοικητικό συμβούλιο στην AMMITEC
Κικίλιας: Διασφαλίζουμε σύγχρονες και αξιόπιστες θαλάσσιες συγκοινωνίες για όλους τους νησιώτες
Παύλος Ξηραδάκης: Το παράδειγμα του ΟΛΘ να ακολουθήσει και ο ΟΛΠ όσον αφορά τον κανονισμό των ρυμουλκών
ΟΛΠ: Τριπλή διάκριση στα Compliance Awards 2025
Ακύρωση του αυριανού δρομολογίου του «Άνεμος» λόγω κακοκαιρίας
Στέφανος Γκίκας: Διατηρητέα τα 58 «Σύρματα» της Μήλου
Στις 4 Νοεμβρίου ο διαγωνισμός για τις άγονες θαλάσσιες γραμμές – Στα 667,9 εκατ. ευρώ η συνολική δαπάνη
Κικίλιας: «Ελλάδα και Κορέα μοιράζονται μια πολύ ισχυρή ναυτιλιακή σχέση»