ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος, Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, μιλώντας στο φόρουμ των Δελφών, χαρακτήρισε ελπιδοφόρα την ελληνική συμμετοχή κατά 25% στα εξοπλισμό, τονίζοντας όμως ότι δεν αρκεί, καθώς όποιο πρόγραμμα εξετάζει τους Ένοπλες Δυνάμεις, να δουν και τους μεταφορείς μας.
Παράλληλα, έφερε το παράδειγμα της Σαουδικής Αραβίας που χωρίς βιομηχανική υποδομή ξεκίνησε με 30% εθνική συμμετοχή για να φτάσει στο 50%.
Σχολίασε, επίσης, ότι οι τελευταίες παραγγελίες δεν αφορούσαν την ελληνική αμυντική βιομηχανία, αφού οι Belharra, το μεγαλύτερο όπλο που αποκτήθηκε από το ναυτικό, δεν κατασκευάστηκε καθόλου στη χώρα μας, τονίζοντας πως «αν δεν βάλουμε αμέσως μπροστά την ανάπτυξη του ναυπηγικού κλάδου, δεν θα φτάσουμε γρήγορα σε αποτελέσματα για τη μεγαλύτερη εγχώρια συμμετοχή».
Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, τόνισε ότι τώρα που η Ευρώπη άνοιξε τους κρουνούς της χρηματοδότησης, η ελληνική αμυντική βιομηχανία έχει την ευκαιρία της εξαγωγικής προσέγγισης, αλλά χρειάζεται ένα σύμπλεγμα, καθώς δεν μπορεί να συμμετέχει στην κατασκευή ενός υποβρυχίου Α και το ναυτικό να επιλέγει το Β.
Διαβάστε επίσης
Στον όρμο Φαλήρου το γαλλικό Αεροπλανοφόρο «Σαρλ ντε Γκωλ»
Στη Σύνοδο των MED5 ο Βορίδης: Ισχυρό μήνυμα για τις επιστροφές μεταναστών
Πισσαρίδης (LSE): Η μάχη για την Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζεται με επενδύσεις και αλλαγές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη