Ναυτιλία

Κυριάκος Αττικούρης: Στο δυναμικό της Ariston Commercial Services το πρώην στέλεχος της Cargill

  • Newsroom

Κυριάκος Αττικούρης


Στο δυναμικό της Ariston Commercial Services περιλαμβάνεται από τις αρχές Φεβρουαρίου ο Κυριάκος Αττικούρης, αναλαμβάνοντας να ισχυροποιήσει την θέση της εταιρεία στον τομέα της δομημένης χρηματοδότησης.

Όπως αναφέρει το ίδιο το στέλεχος στο προφίλ του στο Linkedin, ανέλαβε την θέση του επικεφαλής συμφωνιών και επιχειρηματικής ανάπτυξης (structured deals and business development).

Ο κ. Αττικούρης έχει ανάλογη εμπειρία στο συγκεκριμένο τομέα, από την θέση που κατείχε στον αμερικανικό κολοσσό Cargill. Μεταξύ άλλων ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό και τις διαπραγματεύσεις δομημένων, εναλλακτικών συναλλαγών στον κλάδο ξηρού φορτίου, συμπεριλαμβανομένων των συμφωνιών για μακροχρόνιες ναυλώσεις και χρηματοδοτικές μισθώσεις κενών πλοίων.

Αυτό τον καθιστά «το ιδανικό άτομο» για να διευκολύνει τις εξαγορές και την αναδιάρθρωση του χρέους υφιστάμενων περιουσιακών στοιχείων για λογαριασμό της Ariston, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Νικηφόρος.

Η Ariston ιδρύθηκε το 2008 από τον Νικόλαο Νικηφόρο, ο οποίος πριν εργάζονταν επί 12 χρόνια στην Oceanbulk του εφοπλιστή Πέτρου Παππά, ως εμπορικός διευθυντής. Δραστηριοποιείται στην εμπορική διαχείριση πλοίων και φορτίων, αξιοποιεί σύγχρονα εμπορικά εργαλεία όπως το risk management και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των εμπορικών χαρτοφυλακίων ναυτιλίας.

Από το 2011 η Ariston έχει αναλάβει τη διαχείριση όλων των ναυτιλιακών  λειτουργιών της ναυτιλιακής Maxima Shipping, που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου.

Σύμφωνα με τον κ. Νικηφόρο, η Ariston προσεγγίζει τη ναυτιλία ως ένα προς διαχείριση χαρτοφυλάκιο, συνδυάζοντας τα πλοία, τα φορτία και τις συμφωνίες μεταφοράς εμπορευμάτων (FFA) σε ένα ενοποιημένο πλαίσιο, σχεδιάζοντας τον τρόπο διαχείρισης του κινδύνου.

Η ένταξη του κ. Αττικούρη στο δυναμικό της έχει στόχο να υπηρετήσει τη συγκεκριμένη τάση. «Η ναυτιλιακή βιομηχανία αλλάζει ταχύτητες καθώς δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην απόδοση των πλοίων, στην ψηφιοποίηση και στη βιωσιμότητα», δήλωσε ο Νικηφόρος, σύμφωνα με το tradewinds.

«Οι νέοι κανονισμοί σχετικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα έχουν μια βαθιά επίδραση στον τρόπο με τον οποίο οι ναυλωτές και οι τράπεζες δίνουν προτεραιότητα στους πελάτες τους και εκτελούν τις εργασίες τους», εξήγησε.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ariston, οι παραδοσιακοί ρόλοι θα διαφοροποιηθούν σε ένα τέτοιο περιβάλλον, καθώς οι ιδιοκτήτες, οι ναυλωτές και οι χρηματοδότες θα συνεργάζονται περαιτέρω για τη διαχείριση κινδύνων και την αναζήτηση ευκαιριών.

Ως εκ τούτου, απαιτούνται εξειδικευμένα στελέχη για τη διευθέτηση συμφωνιών. «Ένα τέτοιο άτομο είναι ο Κυριάκος Αττικούρης», δήλωσε ο Νίκος  Νικηφόρος, προσθέτοντας ότι στα καθήκοντα του περιλαμβάνονται «ο σχεδιασμός συμφωνιών, που συνδυάζουν χρηματοδότηση και απασχόληση με την ίδια δομή, για την υποστήριξη νέων εξαγορών ή την αναχρηματοδότηση υφιστάμενων περιουσιακών στοιχείων».

Γιώργος Προκοπίου: Μυθοπλασία η υιοθέτηση νέων καυσίμων στη ναυτιλία στο εγγύς μέλλον 

Π. Παναγιωτίδης: Η Castor Maritime απέκτησε το 12ο πλοίο της – Διπλασίασε το στόλο της από τις αρχές του 2021

Δυναμικό «παρών» των Ελλήνων εφοπλιστών στη second hand αγορά – Οι τελευταίες κινήσεις

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ