• Ναυτιλία

    Καταγγέλλεται συρρίκνωση της Ναυπηγοεπισκευής στο Πέραμα


    Έντονες είναι οι αντιδράσεις του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας και του Συνδέσμου Ναυπηγών Περάματος για τις παρεμβάσεις της κινεζικής εταιρείας Cosco στους χώρους της Ναυπηγοεπισκευής σε Πέραμα και Κερατσίνι.

    Αναλυτικότερα, με κοινή τους ανακοίνωση οι δύο σύνδεσμοι επισημαίνουν: «Οι Κινέζοι της COSCO παραβιάζουν καθημερινά τη Σύμβαση Παραχώρησης και παρανομούν ατιμώρητα, ως εάν ήλθαν στη χώρα μας όχι ως επενδυτές, αλλά ως αποικιοκράτες. Η COSCO οδηγεί συστηματικά τη Ναυπηγοεπισκευή στον όλεθρο, την καταστροφή και τις τοπικές κοινωνίες στην ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση».

    Επίσης, οι δύο σύνδεσμοι ζητούν την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας προκειμένου «να σταματήσει η παράνομη συμπεριφορά της COSCO και η καταστροφική της δράση για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και τις τοπικές κοινωνίες. Ο χρόνος και η υπομονή μας έχει εξαντληθεί. Επιχειρήσεις και εργαζόμενοι θα δράσουμε βροντοφωνάζοντας: ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ!!! Chinese go home! You are not welcome in Piraeus!!!».

    Ειδικότερα με κοινή τους ανακοίνωση οι δύο σύνδεσμοι περιγράφουν την κατάσταση στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη:

    – Συρρίκνωση και ακύρωση θέσεων επισκευής πλοίων από την ΟΛΠ/COSCO

    – Την χωροθέτηση από την ΟΛΠ/COSCO δραστηριοτήτων ασχέτων με τη Ναυπηγοεπισκευή σε θέσεις παραδοσιακά εκτέλεσης επισκευών πλοίων.

    – Την εκτέλεση έργων από την ΟΛΠ/COSCO ταυτόχρονα σε πολλές θέσεις Ναυπηγοεπισκευής με αποτέλεσμα την δραστική μείωσή τους και την άρνηση εφαρμογής κοινά αποδεκτού χρονοδιαγράμματος.

    – Την άρνηση διαβούλευσης, την πλήρη κινέζικη αδιαλλαξία και τη χαρακτηριστική κινέζικη αποικιοκρατική συμπεριφορά.

    – Την κατάληψη μεγάλου αριθμού θέσεων επισκευής από αργούντα ή διαχειμαζόμενα πλοία με ευθύνη της ΟΛΠ/COSCO.

    – Την κινέζικη κακοδιαχείριση στον ΟΛΠ, που διώχνει πλοία από τη Ναυπηγοεπισκευή, ακόμα και όταν υπάρχουν διατιθέμενες υποδομές.

    – Την κατάφωρη παραβίαση της Σύμβασης Παραχώρησης, που δεν επιτρέπει τη συρρίκνωση των θέσεων επισκευής, αλλά αντίθετα προάγει «… την παροχή, παράδοση και εκμίσθωση επιπρόσθετων υποδομών και ναυπηγοεπισκευαστικών δυνατοτήτων…, σε περιοχές που επί του παρόντος δεν φιλοξενούν Ναυπηγοεπισκευαστικές ιδιότητες …».

    – Την κατάφωρη παραβίαση της Εθνικής μας και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.

    – Την αυθαίρετη επιβολή και την υπέρμετρη αύξηση τελών σε βάρος της Ναυπηγοεπισκευής και της Ελληνικής Ναυτιλίας από την ΟΛΠ/COSCO, που καθημερινά επιδεικνύει συμπεριφορά ακραιφνούς αποικιοκράτη με πλήρη περιφρόνηση των τοπικών κοινωνιών και επιχειρήσεων.

    Διαβάστε επίσης:

    Διαδικτυακό σεμινάριο από τον Σύνδεσμο Ναυλομεσιτών



    ΣΧΟΛΙΑ