F

Ναυτιλία

Κ. Λεντούδης: Ένα ακόμη supertanker στο στόλο της Evalend Shipping

  • Ερριέτα Κομνηνού
Κρίτων Λεντούδης ναυτιλία

Κρίτων Λεντούδης, εφοπλιστής Evalend Shipping


Την option για την κατασκευή ενός ακόμη δεξαμενόπλοιου VLCC -του τέταρτου από τις αρχές του έτους- άσκησε η ναυτιλιακή Evalend Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Κρίτωνα Λεντούδη, αναφέρουν πληροφορίες.

Πρόκειται για τάνκερ χωρητικότητας 300,000 dwt, το οποίο θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries.

Στελέχη του ναυπηγείου αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα δημοσιεύματα, ωστόσο νωρίτερα το ναυπηγείο είχε γνωστοποιήσει ότι έκλεισε συμφωνία για την κατασκευή ενός VLCC χωρίς να αποκαλύψει το όνομα του αγοραστή. Μάλιστα, ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η Evalend έχει μία ακόμη, τελευταία option, η οποία θα λήξει στις αρχές του επόμενους έτους.

H εταιρεία στις αρχές του 2019 προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ) για την κατασκευή αρχικά δύο και στη συνέχεια και τρίτου τάνκερ μεταφοράς αργού πετρελαίου, χωρητικότητας 300,000-dwt. Σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue το κόστος των τριών πλοίων θα ανέλθει στα 279 εκατ. δολάρια.

Τα πλοία θα είναι εφοδιασμένα με scrubbers και θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τα πρότυπα εκπομπών Tier III του ΙΜΟ. Η παράδοση τους  προγραμματίστηκε για το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

Η Evalend Shipping δραστηριοποιείται παραδοσιακά στην αγορά ξηρού φορτίου, ενώ διαχειρίζεται στόλο με πλοία διαφόρων μεγεθών, από handysize μέχρι kamsarmax. Παράλληλα διαθέτει επτά πλοία μεταφοράς χημικών προϊόντων και δύο μεταφοράς LPG.

Ωστόσο, στα τέλη του 2017 αιφνιδίασε την αγορά με την απόφαση της να εντάξει στον στόλο της το πρώτο VLCC, το δεξαμενόπλοιο Meandros (χωρητικότητας 309.498-dwt και κατασκευής 2000 στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries), το οποίο στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Najaf.

Το Φεβρουάριο του 2018 η ναυτιλιακή ναύλωσε το πλοίο στην AISSOΤ για τρία χρόνια, με δυνατότητα επέκτασης της χρονικής διάρκειας.

 

 



ΣΧΟΛΙΑ