ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Delcomar της Σαρδηνίας, του Franco Del Giudice, ολοκλήρωσε την αγορά του πλοίου Theologos VII, ενός πλοίου διπλής κατεύθυνσης που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα το 2018, προηγουμένως έφερε ελληνική σημαία και λειτουργούσε από την Evia Ferries.
Προηγουμένως εξυπηρετούσε τις γραμμές Πέραμα-Σαλαμίνα και Μέγαρα-Ρεβυθούσα. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στον Πειραιά, από όπου ετοιμάζεται να σαλπάρει για τη Σαρδηνία.
Το πλοίο θα μετονομαστεί σε Franco DG, αναμένεται στη Σαρδηνία στα μέσα Αυγούστου. Η αγορά του απαιτούσε επένδυση περίπου 10 εκατομμυρίων ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του εκτιμώμενου κόστους ορισμένων δομικών εργασιών και της αναβάθμισης του πορθμείου σε υψηλά πρότυπα ασφαλείας.
Οι εργασίες θα εκτελεστούν σε ιταλικό ναυπηγείο (πιθανώς στη Σαρδηνία) και θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος του έτους, επιτρέποντας στο πλοίο να τεθεί σε λειτουργία στις αρχές του 2026.
Το νέο πλοίο θα κάνει το ντεμπούτο του στη διαδρομή La Maddalena-Palau, αντικαθιστώντας ένα πλοίο κατηγορίας «Island», το οποίο θα παραμείνει στον στόλο ως πλοίο αντικατάστασης εάν χρειαστεί.
Το πλοίο Franco DG, μήκους 93 μέτρων και πλάτους 17 μέτρων, έχει ολική χωρητικότητα 885 τόνων και μπορεί να μεταφέρει έως και 600 επιβάτες.
Διαβάστε επίσης
Danaos (Γιάννης Κούστας): Αύξησε τον στόλο, εξασφάλισε 3,6 δισ. έσοδα και με κερδοφορία στο εξάμηνο
Xclusiv: Η πτώση των ναύλων έφερε μείωση της αξίας των δεξαμενοπλοίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- LVMH, Prada, Moncler: Γιατί οι τουρίστες γυρίζουν την πλάτη στα είδη πολυτελείας – mononewsTV
- Σάνεν Ντόχερτι: Πωλείται το σπίτι της στο Μαλιμπού ένα χρόνο μετά τον θάνατό της
- HSBC: Έρχεται από την UBS ο νέος επικεφαλής μάρκετινγκ – Το φιλόδοξο σχέδιο του τραπεζικού κολοσσού
- Κομισιόν: «Ναι» στην αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Άρτας – Καρδίτσας σε σύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο
